16-09-2023, 01:51 AM
16-09-2023, 01:52 AM
This is Halloween,
this is Halloween!
this is Halloween!
Boys and girls of every age
Wouldn't you like to see something strange?
Wouldn't you like to see something strange?
Halloween z pewnością jest ulubionym świętem wielu młodych czarownic i czarodziejów, jak i również ogromu dzieci niemagicznych. Ale poza przebieranymi imprezami, zbieraniem cukierków i płataniem psikusów, tej nocy mogą zdarzyć się różne rzeczy...
... szczególnie kiedy w noc halloween księżyc jest w pełni. Pamiętasz te plotki mówiące, że jeden z uczniów jest wilkołakiem? A może to sam nauczyciel Opieki Nad Magicznymi Stworzeniami raz w miesiącu obrasta w sierść? Uważaj na siebie i miej różdżkę w gotowości!
O ile spotkanie z wilkołakiem twarzą w twarz mogłoby skończyć się bardzo źle, przygotowaliśmy dla Was coś równie strrrrrasznego, ale nieco mniej morderczego. Rozpoczynając wątek wewnątrz zamku z datą 31 października, automatycznie bierzesz udział w evencie - spotkasz na swojej drodze bogina! Możesz stanąć z nim do potyczki, lub uciec, ale jak tylko Mistrz Gry wrzuci posta informującego o pojawieniu się zjawy - masz obowiązek zareagować.
... szczególnie kiedy w noc halloween księżyc jest w pełni. Pamiętasz te plotki mówiące, że jeden z uczniów jest wilkołakiem? A może to sam nauczyciel Opieki Nad Magicznymi Stworzeniami raz w miesiącu obrasta w sierść? Uważaj na siebie i miej różdżkę w gotowości!
O ile spotkanie z wilkołakiem twarzą w twarz mogłoby skończyć się bardzo źle, przygotowaliśmy dla Was coś równie strrrrrasznego, ale nieco mniej morderczego. Rozpoczynając wątek wewnątrz zamku z datą 31 października, automatycznie bierzesz udział w evencie - spotkasz na swojej drodze bogina! Możesz stanąć z nim do potyczki, lub uciec, ale jak tylko Mistrz Gry wrzuci posta informującego o pojawieniu się zjawy - masz obowiązek zareagować.
Something wicked this way comes.
Mechanika
Żeby pokonać bogina, trzeba rzucić zaklęcie RIDDIKULUS skutecznie tyle razy, aż upiór zostanie zneutralizowany (do potyczki stają minimum 2 i maksymalnie 3 osoby) - pamiętajmy, że zakłócenia mogą pokrzyżować nam plany! Dlatego w trakcie starcia liczą się tylko całkowicie udane zaklęcia (wynik k10 5-10) - przy czym krytyczny sukces (wynik k10 10) daje dodatkowy rzut k4 na obrażenia. Bogin ma 50 punktów życia. Wszystkie udane rzuty sumuje się za każdym razem, aż pokona się bogina.
Kostka: 6
Bogin 6/50
Towarzysząca Johnowi Kate również zna Riddikulus. Rzuca kością k10, wypadło 3. Bogin nie otrzymuje obrażeń. Kate zaznacza na końcu posta:
Kostka: 3
oraz taki sam stan obrażeń bogina, jaki był przy ostatnim skutecznym ataku, czyli w tym przypadku:
Bogin 6/50
John ponownie staje twarzą w twarz z boginem. Rzuca k10, wypadło 10 - krytyczny sukces! John czuje przypływ odwagi i w nagrodę rzuca dodatkowo k4, wypadło 3. Sumuje wynik do obrażeń. Zaznacza na końcu swojego posta:
Kostka: 10 + 3
Bogin 19/50 (6 poprzednich obrażeń, plus 13 obecnych)
I pojedynek trwa nadal, aż bogin zostanie pokonany, czyli otrzyma 50 lub więcej łącznych obrażeń.
Za pokonanie bogina uczestnicy wątku otrzymują +1 punkt do OPCM oraz 15 Piór.
PRZYKŁAD:
John napotkał bogina. Zna zaklęcie Riddikulus. Rzuca kością k10, wypadło 6 - bogin otrzymuje 6 punktów obrażeń. John zaznacza na końcu swojego posta:Bogin 6/50
Towarzysząca Johnowi Kate również zna Riddikulus. Rzuca kością k10, wypadło 3. Bogin nie otrzymuje obrażeń. Kate zaznacza na końcu posta:
oraz taki sam stan obrażeń bogina, jaki był przy ostatnim skutecznym ataku, czyli w tym przypadku:
John ponownie staje twarzą w twarz z boginem. Rzuca k10, wypadło 10 - krytyczny sukces! John czuje przypływ odwagi i w nagrodę rzuca dodatkowo k4, wypadło 3. Sumuje wynik do obrażeń. Zaznacza na końcu swojego posta:
Bogin 19/50
I pojedynek trwa nadal, aż bogin zostanie pokonany, czyli otrzyma 50 lub więcej łącznych obrażeń.
Za pokonanie bogina uczestnicy wątku otrzymują +1 punkt do OPCM oraz 15 Piór.
Można wykorzystać obecność bogina do nauki zaklęcia Riddikulus. Mechanika nauki tego zaklęcia w tym przypadku jest trochę inna niż oficjalnie opublikowana, ponieważ konfrontujesz się bezpośrednio z prawdziwym boginem. PRZED każdym rzutem na Zaklęcie, osoba ucząca się musi rzucić kością k8 na poziom strachu:
Osoba nie znająca wcześniej zaklęcia otrzyma do kuferka zaklęcie Riddikulus (jeśli wykonała ostatni atak), +1 punkt do skupienia oraz 15 Piór.
kod do wklejenia na koniec posta:
1-4 - czujesz niepokój, ale nie boisz się, rzucasz na zaklęcie
5-8 - strach cię paraliżuje, nie możesz spróbować rzucić zaklęcia
Dalej mechanika wygląda podobnie do mechaniki pokonywania bogina w przypadku znajomości zaklęcia: rzucasz k10, liczą się tylko kości 5-10 (za krytyczny sukces dodatkowe k4), sumujesz aż bogin straci wszystkie punkty życia. W tym przypadku również do potyczki stają minimum 2 i maksymalnie 3 osoby - z czego tylko jedna z nich nie znająca zaklęcia. Jedną istotną rzeczą jest to, że osoba ucząca się zaklęcia MUSI wykonać ostateczny atak unicestwiający bogina, żeby w pełni przyswoić zaklęcie. Jeśli tego nie zrobi, wpisuje zaklęcie Riddikulus w kuferek, jako niedokończoną naukę w formie Riddikulus (⅘) i może dokończyć naukę w dowolnym innym momencie, zgodnie z obowiązującą mechaniką nauki zaklęcia.5-8 - strach cię paraliżuje, nie możesz spróbować rzucić zaklęcia
Osoba nie znająca wcześniej zaklęcia otrzyma do kuferka zaklęcie Riddikulus (jeśli wykonała ostatni atak), +1 punkt do skupienia oraz 15 Piór.
kod do wklejenia na koniec posta:
Kod:
<aa>Kostka:</aa>
<aa>Bogin x/50</aa>
Starcie z boginem nie idzie najlepiej? A może Ty ORAZ Twój towarzysz nie umiecie zaklęcia obronnego? Może więc powinieneś wziąć nogi za pas i uciekać gdzie pieprz rośnie! Ale nie jest to takie łatwe, zjawa już cię zauważyła i stałeś się jej celem.
Rzuć k6 i do wyniku dodaj swój refleks.
Jeśli osoba, która towarzyszyła ci w starciu ma przynajmniej 1 punkt refleksu, otrzymujesz +1 do wyniku.
Kod do wklejenia na koniec posta:
Rzuć k5 na obrażenia. Kliknij "Wynik" poniżej.
Niezależnie od powodzenia ucieczki, każdy uczestnik wątku otrzymuje 15 Piór.
Rzuć k6 i do wyniku dodaj swój refleks.
Jeśli osoba, która towarzyszyła ci w starciu ma przynajmniej 1 punkt refleksu, otrzymujesz +1 do wyniku.
1-8 ucieczka nieudana, rzuć k5 na otrzymane obrażenia i sprawdź wynik poniżej.
9 i więcej ucieczka udana! Zostawiasz bogina za sobą i wychodzisz z tego spotkania bez szwanku.
9 i więcej ucieczka udana! Zostawiasz bogina za sobą i wychodzisz z tego spotkania bez szwanku.
Kod do wklejenia na koniec posta:
Kod:
<aa>Kostka:</aa>
<aa>Refleks:</aa>
<aa>Suma:</aa> K6 + refleks + 1 (jeśli przysługuje)
<aa>Obrażenia:</aa> Jeśli je otrzymujesz, wpisz wynik K5
Obrażenia:
Próbowałeś uciec boginowi, ale coś poszło nie tak...Rzuć k5 na obrażenia. Kliknij "Wynik" poniżej.
1 - Nie istotne jaki jest powód twojej decyzji o podjęciu ucieczki, ale zdecydowanie powinieneś patrzeć pod nogi. Potykasz się i upadasz tak niefortunnie, że słyszysz trzask pękającej kości w przedramieniu. Okropny ból od razu jasno sygnalizuje złamanie. Konieczna jest wizyta w Skrzydle Szpitalnym, i to natychmiast! Na szczęście uwaga bogina została pochłonięta przez coś zupełnie niespodziewanego, uciekaj czym prędzej!
2 - Nawet jeśli myślałeś, że uda ci się umknąć boginowi zanim cię dopadnie, pojawia się zupełnie znienacka tuż przy tobie, zanim w ogóle udaje ci się odwrócić. Oczywiście ma formę twojego największego strachu, który spogląda ci prosto w oczy. Czujesz zimny dreszcz pełzający wzdłuż kręgosłupa, kiedy strach zaczyna brać górę. Tracisz 1 punkt skupienia z kuferka, zanim udaje ci się przezwyciężyć panikę i faktycznie uciec.
3 - Patrz gdzie biegniesz i nie oglądaj się za siebie! Bo kiedy nie patrzysz dokąd uciekasz... cóż, zderzenie ze ścianą jest o tyle fatalne w skutkach, że kończy się złamanym nosem i obficie płynącą po twarzy krwią. Teraz ty mógłbyś zostać czyimś boginem. Lepiej od razu udać się do Skrzydła Szpitalnego! I zaprać plamy krwi na ubraniu.
4 - Albo za długo próbowałeś pokonać bogina, albo za bardzo przeraził cię już na początku spotkania, chcesz po prostu znaleźć się jak najdalej stąd. Niestety ten strach spowalnia cię na tyle, że ucieczka idzie wolniej niż byś tego chciał. Tracisz 1 punkt refleksu z kuferka.
5 - Oglądać swój największy koszmar przez kilka minut i nie być w stanie go pokonać może spowodować przynajmniej małą traumę. Mimo że udaje ci się uciec bez fizycznych obrażeń, wspomnienie tego spotkania będzie wywoływało dreszcze i ataki lęku przez najbliższy tydzień. Przez kolejne siedem dni wszystkie niespodziewane dźwięki, gwałtowne pojawienie się kogoś w pobliżu ciebie, zaskoczenia i inne nieprzewidziane sytuacje wywołują natychmiastową reakcję twojego ciała - podskoki w przerażeniu, pozycje obronne, nerwowość w ruchach. Poza tym co noc masz koszmary i śpisz fatalnie, więc i zmęczenie daje się we znaki.
2 - Nawet jeśli myślałeś, że uda ci się umknąć boginowi zanim cię dopadnie, pojawia się zupełnie znienacka tuż przy tobie, zanim w ogóle udaje ci się odwrócić. Oczywiście ma formę twojego największego strachu, który spogląda ci prosto w oczy. Czujesz zimny dreszcz pełzający wzdłuż kręgosłupa, kiedy strach zaczyna brać górę. Tracisz 1 punkt skupienia z kuferka, zanim udaje ci się przezwyciężyć panikę i faktycznie uciec.
3 - Patrz gdzie biegniesz i nie oglądaj się za siebie! Bo kiedy nie patrzysz dokąd uciekasz... cóż, zderzenie ze ścianą jest o tyle fatalne w skutkach, że kończy się złamanym nosem i obficie płynącą po twarzy krwią. Teraz ty mógłbyś zostać czyimś boginem. Lepiej od razu udać się do Skrzydła Szpitalnego! I zaprać plamy krwi na ubraniu.
4 - Albo za długo próbowałeś pokonać bogina, albo za bardzo przeraził cię już na początku spotkania, chcesz po prostu znaleźć się jak najdalej stąd. Niestety ten strach spowalnia cię na tyle, że ucieczka idzie wolniej niż byś tego chciał. Tracisz 1 punkt refleksu z kuferka.
5 - Oglądać swój największy koszmar przez kilka minut i nie być w stanie go pokonać może spowodować przynajmniej małą traumę. Mimo że udaje ci się uciec bez fizycznych obrażeń, wspomnienie tego spotkania będzie wywoływało dreszcze i ataki lęku przez najbliższy tydzień. Przez kolejne siedem dni wszystkie niespodziewane dźwięki, gwałtowne pojawienie się kogoś w pobliżu ciebie, zaskoczenia i inne nieprzewidziane sytuacje wywołują natychmiastową reakcję twojego ciała - podskoki w przerażeniu, pozycje obronne, nerwowość w ruchach. Poza tym co noc masz koszmary i śpisz fatalnie, więc i zmęczenie daje się we znaki.
UWAGA!
Każda postać może zmierzyć się z boginem tylko raz, więc jeśli pokona go lub ucieknie, to więcej nie napotka tego stworzenia. A przynajmniej nie w dzień Halloween...
16-09-2023, 01:54 AM
Zadania
Halloween
Halloween
Za każde wykonane zadanie postaci otrzymają punkty. Tym razem nie zdradzamy progów punktowych, jednak z pewnością każdy uczestnik eventu może spodziewać się upominku oraz stopniowo coraz więcej nagród wraz z poziomem aktywności oraz zdobytymi punktami, czy zrealizowanymi zadaniami. Osoby najbardziej zaangażowane z pewnością mogą spodziewać się największego, lub najbardziej interesującego, czy interaktywnego zestawu nagród.
Jeśli wykonujesz zadanie, skorzystaj z poniższego kodu i wypełnij go u dołu swojego postu fabularnego:
Uwaga! Zadania obowiązują jedynie w lokacji, w której trwa impreza, a więc w Wielkiej Sali.
Jeśli wykonujesz zadanie, skorzystaj z poniższego kodu i wypełnij go u dołu swojego postu fabularnego:
Kod:
<aa>Zadanie:</aa>Tu wpisz numer i tytuł zadania
<aa>Uczestnicy:</aa> Osoby, z którymi wykonujesz zadanie, jeśli dotyczy
<aa>Progress:</aa>Uzupełnij w przypadku zadań, które mają etapy i/lub trwają kilka postów
Uwaga! Zadania obowiązują jedynie w lokacji, w której trwa impreza, a więc w Wielkiej Sali.
[1] Night of the Living Dead
They're Coming to Get You, Barbara!Pojaw się na balu Halloweenowym w Wielkiej Sali - czeka nas prawdziwe oblężenie żywych trupów (i tych mniej strasznych, a nawet i nieprzebranych osób)!
Zadanie to jest zaliczane automatycznie dla każdego uczestnika eventu - nie trzeba zaznaczać w żaden sposób jego wykonania.
⠀Punkty: 1
⠀Limit osób: ∞
⠀Wykonane przez: Lista uczestników
[2] The Rocky Horror Picture Show
Don't dream it, be it!Przebierz się za kogoś, lub za coś na bal!
W co najmniej jednym poście opisz swoje przebranie. Możesz dodać też zdjęcie, lub obrazek poglądowy, jednak nie jest to konieczne.
⠀Punkty: 1
⠀Limit osób: ∞
⠀Wykonane przez:
[3] Twilight
You better hold on tight, spider monkey.Wybrałeś kostium wilkołaka? Pokłóć się z kimś przebranym za wampira o jakąś dziewczynę! A może postanowiłeś przebrać się za wampira? Sprowokuj konflikt z kimś, kto wcielił się w wilkołaka, również o względy tej samej dziewczyny!
Niech Wasza kłótnia opisywana podczas imprezy trwa co najmniej 4 posty.
⠀Punkty: 3
⠀Limit osób: 2
⠀Wykonane przez:
[4] A Nightmare on Elm Street
It’s only a dream!Zadanie idealne dla osób, które intensywnie śnią, albo miały przynajmniej jeden niepokojący koszmar, którym chciałyby się podzielić z dowolną osobą, przedstawiając go ze szczegółami.
W swoim poście opisz realistyczny koszmar, jaki wywarł duże wrażenie.
⠀Punkty: 3
⠀Limit osób: 2
⠀Wykonane przez:
[5] The Cabin in the Woods
Their blind eyes see nothing of the horror to come.! Zadanie ukryte.
Być może uda Wam się wykonać to zadanie przypadkiem, lub znajdziecie sposób na zrealizowanie go...
⠀Punkty: 5
⠀Limit osób: 3
⠀Wykonane przez:
[6] Carrie
They're all gonna laugh at you!Na ile Cię stać? Zrób naprawdę złośliwy prank dowolnej osobie. Z pewnością potrafiłbyś znaleźć osobę, której zwyczajnie nie trawisz i zdaje się, że ośmieszenie jej przed całą szkołą, to dobry pomysł, prawda? Nieważne, czy to ktoś w Twoim wieku, czy raczej nauczyciel...
Opisz choć drobne przygotowania do realizacji swojego pomysłu, a następnie sam prank, oznaczając swoją ofiarę wyraźnie w poście (na przykład za pomocą pogrubienia).
⠀Punkty: 3
⠀Limit osób: 2+1
⠀Wykonane przez:
[7] Beetlejuice
What’s the good of being a ghost if you can’t frighten people away?Intrygują Cię duchy Hogwartu? Zawsze chciałe/aś zadać pytanie duchowi konkretnej znanej osobie? A może ciekawi Cię samo wywoływanie duchów? Halloween to idealna pora na interakcje z istotami z zaświatów, to dzisiaj granica pomiędzy światami jest najcieńsza. To dzisiaj wywoływanie duchów ma największe prawdopodobieństwo powodzenia. Do dzieła!
Spróbuj wywołać ducha innego niż te mieszkające w Hogwarcie.
⠀Punkty: 3
⠀Limit osób: 2
⠀Wykonane przez:
[8] Saw
I want to play a game.Odważysz się oddać swój los w ręce opatrzności i zagrasz w Ruletkę Alchemika? Nigdy nie wiesz na co trafisz...
Jeśli decydujesz się na zagranie w Ruletkę Alchemika, rzuć kością k16 w odpowiednim temacie i poczekaj na wiadomość od Mistrza Gry co los chce żebyś wypił/a. Eliksiry i wywary dostępne w grze są na tyle rozcieńczone, że ich działanie nie jest szkodliwe, ale utrzymuje się przez przynajmniej godzinę.
⠀Punkty: 5
⠀Limit osób: 16
⠀Wykonane przez:
[9] Blair Witch Project
No Mike, It's Not The Same Log!Pamiętasz artykuł o dziwnym zachowaniu czerwonych kapturków, opublikowany na początku września w magazynie Żongler? A ten opisujący dziwne zdarzenie w Dziurawym Kotle, opublikowany w Proroku Codziennym? Do tych dziwności dzisiaj, 31 paźdzernika, Halloween, dołączyła bardzo wyraźnie wzmożona aktywność boginów w Hogwarcie. Co się dzieje? Dlaczego? Co to znaczy dla świata magiczneo i niemagicznego? Musisz przynajmniej spróbować rozwiązać tę zagadkę, Twoja wrodzona ciekawość nie da Ci spokoju!
Przeprowadź "śledztwo", spróbuj dowiedzieć się czegokolwiek na temat tych dziwnych wydarzeń. Nie musisz dojść do żadnego rozwiązania, ale porozmawiaj przynajmniej z trzema osobami na ten temat. Całe śledztwo niech trwa minimum 10 postów.
⠀Punkty: 5
⠀Limit osób: 2
⠀Wykonane przez:
[10] Addams Family
When we’re together, every night is Halloween.Zostań królem lub królową balu. Tak, to takie proste! I całkowicie niezależne od Ciebie, ponieważ udział bierze każdy, zagłosować może każdy, a głosowanie jest anonimowe.
Każda postać może oddać anonimowy głos na wybrane dwie osoby do tytułu Króla i Królowej balu. Należy napisać posta fabularnego, w którym zawrze się informacje o oddawaniu głosu i wysłać swoje nominacje na PW do Mistrza Gry. Głosowanie jest anonimowe, a każda postać poprawnie oddająca głos otrzyma 1 punkt za wykonanie zadania.
⠀Punkty: 5 (wygrani), 1 (głosujący)
⠀Limit osób: ?
⠀Wykonane przez:
[11] It
You look like a nice boy, I bet you have a lot of friends.Masz wystarczające pokłady pewności siebie? Skorzystaj z Roasting Booth podczas Balu!
Napisz post podczas eventu, w którym wchodzisz w interakcję z Tiarą przy Roasting Booth. Zadanie zostanie oznaczone, jako wykonane, gdy Tiara oceni Twoje przebranie.
⠀Punkty: 2
⠀Limit osób: ∞
⠀Wykonane przez: