Phoenix Feather

Pełna wersja: April Kingsley
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
April Aisling Kingsley


Informacje
Wzrost: 170cm
Waga: szczupła, ale nie chuda
Bogin: człowiek-kozioł
Patronus: fretka
Teleportacja: nie
Posiadane zwierzę: fretka Kleopatra
Zgoda na wyjście do Hogsmeade: tak
Choroby i alergie: niestwierdzona nerwica skutkująca między innymi napadami paniki, koszmarami, lękami społecznymi
Cechy charakterystyczne: Najbardziej rzucającą się w oczy cechą są płomiennorude włosy; zdarza jej się "mówić do siebie", jeśli akurat ktoś wpadnie na nią odpowiadającą widzianemu tylko przez nią wytworowi jej wyobraźni; April zdecydowanie unika przebywania wśród ludzi, trzyma się z tylko kilkoma konkretnymi osobami, a tłumy wprawiają ją w dyskomfort i budzą niepewności; z pewnością klasyfikuje się jako stereotypowy krukoński kujon, większość czasu widywana z nosem w książce

Członkowie rodziny
Jeremiah Kingsley: 50%, dziennikarz - wolny strzelec pisujący do różnych pism, między innymi Proroka Codziennego; tata April, dla którego jedyna córka jest oczkiem w głowie
Oonagh (Hughes) Kingsley: 100%, projektantka mody magicznej, była modelka; karierę modelki dla pism typu "Czarownica" zakończyła na rzecz projektowania mody dla czarodziejów i czarownic w każdym wieku, oraz żeby mieć więcej czasu dla rodziny; jej imię znaczy "jedność"
Cillian Kingsley: 75%, obiecujący auror; starszy o siedem lat brat, który od zawsze otaczał młodsze rodzeństwo opieką i choć kłócili się wielokrotnie, to starał się ich również rozumieć; jego imię znaczy "walka"
Tadhg Kingsley: 75%, wokalista w zespole "Ryk Krakena"; starszy o pięć lat brat, najbardziej kreatywne i artystycznie uzdolnione dziecko Oonagh i Jeremiaha, indywidualista, który już w szkole założył zespół muzyczny, od niedawna ich hity pną się coraz wyżej na listach przebojów; jego imię znaczy "poeta, bard"
Fiadh Hughes: 100%, dziennikarka; ciotka, starsza siostra mamy, temperamentna czarownica, która nie dość, że zawsze robi wszystko po swojemu, to na dodatek rekreacyjnie sprzeciwia się wszelkim zakazom, to ona przedstawiła sobie Jeremiah i Oonagh; jej imię znaczy "dzika"
Caragh Hughes: 100%, uzdrowicielka w św. Mungu; ciotka, młodsza siostra mamy, najłagodniejsza z całej trójki córek Hughes, kobieta do rany przyłóż - może właśnie dlatego wybrała karierę Uzdrowiciela; jej imię znaczy "przyjaciółka"

Zgody

Zgoda na interwencję MG w życie postaci:
- bez uszczerbku na zdrowiu: TAK
- z chwilowym uszczerbkiem na zdrowiu: TAK
- z trwałym uszczerbkiem na zdrowiu: NIE
- z chwilowym uszczerbkiem na psychice: TAK
- z trwałym uszczerbkiem na psychice: TAK
- aktywnie w obecnie prowadzonych wątkach: TAK
- porwanie postaci: TAK
- porwanie członków rodziny postaci: TAK
- zabicie członków rodziny postaci: TAK
- użycie członków rodziny w tle fabularnym: TAK
- nieoczekiwaną korespondencję od rodziny: TAK

Preferencje: Piszę wszystko!
Zdarzenie: Jasnowidz

Między 11 a 18 października nawiedza Cię wizja (możesz wybrać najbardziej dogodną dla siebie datę).
Rzuć kością d20 - wynik rzutu oraz suma Twoich punktów Skupienia oraz Wróżbiarstwa zdecydują o przejrzystości wizji.
Otrzymasz 1 Punkt Wróżbiarstwa za rozegranie sesji z wizją oraz wspomnienie jej w innym, dowolnym wątku.



nat20 - widzi wyraźnie całą scenę - wpierw z perspektywy napastnika, gdy nieprzytomne ciała chłopaków leżą przed nim na podłodze, a następnie unosi ich za pomocą zaklęcia, aby zawiśli bezwładnie tuż pod sufitem. Następnie tajemnicza postać ucieka, a wizja rozmazuje się, aby następnie pokazać Aspasię Avery, która wchodzi do sali i zauważa chłopaków - tym razem w świetle dziennym.

20+ - widzi dokładnie wszystkie ofiary w powietrzu, jest w stanie je rozpoznać, jednak nie jest pewien, co się z nimi dzieje i jak znalazły się w tym miejscu. Następnie wizja rozmazuje się, a w drzwiach ukazuje się Aspasia Avery w świetle dziennym.

11 - 19 - widzi trzy ciała w powietrzu - jest w stanie rozpoznać dwa z nich, ale nie wie, co się z nimi dzieje. Następnie wizja rozmazuje się, a w drzwiach ukazuje się Aspasia Avery w świetle dziennym.

2 - 10 - widzi trzy ewidentnie martwe ciała w powietrzu - jest w stanie rozpoznać jedno z nich, ale nie wie, co się z nimi dzieje, a tuż pod nimi stoi Aspasia Avery.

nat1 - Widzi Aspasię Avery patrzącą w górę. Po chwili orientuje się na co patrzy - trzy martwe ciała, z czego jedno jest w stanie rozpoznać. Jest w pełni przekonany, że to jej dzieło.