11-01-2021, 09:07 PM
Genetyki
Modyfikacja genetyczna jest jak stąpanie po cienkim lodzie: niesie za sobą wielkie ryzyko porażki i zarazem kuszącą euforię zastrzyku adrenaliny i triumfu. Jesteś gotów na eksperymentowanie w tej dziedzinie? Chcesz, żeby Twoja postać miała jedną z dostępnych genetyk? Musisz być świadom spełnienia kilka wymagań:
- upewnij się, że w wybranej grupie genetycznej wciąż jest miejsce,
- w KP musisz zawrzeć okoliczności udowadniające możliwość "inności" - pamiętaj, że różnią się one w zależności od rodzaju, mogą być dziedziczne, wrodzone lub nabyte,
- KP powinno być rozbudowane, schludne, językowo poprawne i ładne! Administracja może nie zgodzić się na akceptację KP nie spełniającej tych warunków,
- jeśli decydujesz się na zabawę genami, to pamiętaj o konsekwentnym prowadzeniu postaci, każda genetyka ma specyficzne aspekty, które utrudniają lub pomagają w życiu codziennym,
- każda z genetyk ma przypisaną dodatnią i ujemną wartość jednej z umiejętności, pamiętaj o uzupełnieniu jej w swoim kuferku!
- jeden użytkownik może mieć maksymalnie dwie postacie z genetyką.
Poniżej znajdziesz opisy każdej z genetyk dostępnych na forum oraz ich dostępność. Have fun!
Wilkołak
+1 refleks
-1 skupienie
2.
Wolne miejsce
Jasnowidz
+1 skupienie
-1 refleks
2.
3.
Wolne miejsce
Metamorfomag
+1 transmutacja
-1 refleks
2.
3.
Wolne miejsce
Pół- i ćwierć-wile
+1 zielarstwo
-1 skupienie
1. Oriane Boleyn
2. Wendy Williams
Brak wolnych miejsc
Ćwierć-wile:
1.
2.
3.
4.
Wolne miejsca
Wężouści
+1 ONMS
-1 pamięć
2.
Wolne miejsce