02-03-2023, 03:37 AM
Zasady i mechanika
Dotarcie na imprezę
Żadna trasa o tej porze nie jest tak prosta do pokonania. Musisz uważać na patrole tych prefektów, którzy najwyraźniej nie wybierają się na imprezę, nauczycieli, DERP oraz Irytka!
Różne domy, mają różne stopnie trudności, ze względu na ilość pięter, jakie muszą pokonać z własnego Pokoju Wspólnego. Każdy rzut d20 reprezentuje pokonanie jednego piętra.
Puchoni oraz Ślizgoni - 1d20
Krukoni - 6d20
Gryfoni - 8d20
Krukoni - 6d20
Gryfoni - 8d20
UWAGA!
- Każdy prefekt otrzymuje +1 do każdego rzutu!
- Możecie zdecydować się odbyć trasę w parach - w większych grupach bylibyście przecież zbyt podejrzani! W przypadku par, rzuca tylko jedna osoba (albo rzucacie na zmianę) - wszystkie rzuty tyczą się obojga. Jeśli jedna z osób w parze jest prefektem, wciąż otrzymujecie +1 do swoich rzutów.
Wyniki d20:
1 - spotkanie z patrolem i automatyczna utrata 5 punktów za szwędanie się po ciszy nocnej, upomnienie i odesłanie do dormitorium. To jednak nie koniec waszej wyprawy! Musicie jedynie obrać inną drogę.2 - 5 (oraz każde kolejne 1) - spotkanie z Irytkiem, który rzuca łajnobombami (polecamy iść się umyć zanim ruszy się dalej)
6-12 - napotkasz patrol, ale udaje się schować na czas! Musisz jednak poczekać, albo obrać inną trasę i tracisz 15 minut.
13-19 - przechodzisz kolejne piętro bez problemów.
20 - sprawnie przechodzisz dwa piętra za pomocą jednego rzutu, brawo!
Na końcu swojego pierwszego postana imprezie wklej i wypełnij kod:
Kod:
<aa>Ilość pięter:</aa> (Tu wpisz ile kostek musisz rzucić)
<aa>Kostki:</aa> (Tu wpisz kolejno wszystkie wyrzucone kostki)
<aa>Inne:</aa> (Tu wpisz czy jesteś prefektem lub przemierzasz korytarze z kimś, w przypadku towarzystwa podaj imię i nazwisko)
Na imprezie
1. Po napisaniu pierwszego posta oraz wkroczenia na imprezę w głębokiej piwnicy, otrzymasz do swojego kuferka bingo z zadaniami eventowymi w losowej kolejności. Musisz wtedy założyć, że postać dostała je również fabularnie. Każde z wykonanych zadań musi zostać wykonane w czasie i miejscu imprezy.
2. Bingo możesz wygrać, jeśli masz wykonane 4 zadania w linii prostej, w dowolnym kierunku. Pierwsze trzy osoby dostaną nagrody specjalne (postaci należące do jednej osoby mogą zdobyć tylko jedną nagrodę specjalną!). Pozostali, którym uda się wykonać bingo, mogą dostać też nagrodę pocieszenia.
3. 15 minut w przypadku zadań, to umownie minimum 3 posty fabularne.
4. Jeśli chcesz wręczyć komuś prezent, musi on pochodzić z Twojego kuferka.
5. Pić wino można w ramach zadań, lub niezależnie od nich - postarajcie się rozegrać to zgodnie ze swoimi postaciami! Mogą chcieć napić się na wejście albo ze względu na pozycję w bingo.
6. Jeśli chcesz wykonać beczkę na miotle, musisz zdać test:
Kod:
Latanie + Refleks - Poziom Upicia
Wyniki od 5 wzwyż zdają test - wszystko się udało i zaliczasz zadanie!
UWAGA! Nawet jeśli nie masz zbyt dużych (albo żadnych!) szans, rzuć na szczęśliwy traf kością d20. Wynik 20, zapewni ci sukces, bez względu na wynik przeliczony na podstawie powyższego kodu.
7. Lukrecja z amortencją jest dostępna na jednym ze stolików w miejscu imprezy. Powoduje krótkotrwałe zadużenie. Po spożyciu, wylosowana zostanie osoba, której będziesz za wszelką cenę chciał zaimponować i/lub ją poderwać. Efekt utrzyma się na 3 kolejne posty.
8. Po użyciu grzebienia farbującego, wylosuj kolor, który będzie utrzymywał się przez 3 dni. Aby wylosować, rzuć d8 i sprawdź wynik poniżej:
1. fioletowy
2. różowy
3. zielony
4. niebieski
5. czerwony
6. czarny
7. żółty
8. biały
2. różowy
3. zielony
4. niebieski
5. czerwony
6. czarny
7. żółty
8. biały
9. Wywar z blekotu powoduje, że na 3 posty wpadasz w słowotok, bełkoczesz i gadasz głupoty.
10. Po spożyciu Kaczogłów, również dostępnych w czasie imprezy dla wszystkich, w 3 następne postach musisz zawszeć opis halucynacji, lub poprosić MG o przedstawienie ich za siebie - wtedy pozostanie Ci tylko zawarcie reakcji na halucynacje.
11. Nie ma dokładnych zasad prankowania - możesz wmówić komuś coś głupiego, podpalić mu rąbek szaty, lub wpaść na coś zupełnie innego!
12. Fasolki wszystkich smaków również są dostępne dla każdego w czasie imprezy. Przed zjedzeniem garści fasolek, rzuć 3d4, żeby ocenić, ile ich chwyciłeś. Następnie rzuć odpowiednią ilość razy w tym temacie, aby dowiedzieć się, co trafiłeś. Oczywiście opisz swoją reakcję na tę mieszankę smaków!
Specjalne podziękowania dla Zosi za pomoc przy elementach eventu!