10-04-2022, 01:17 AM
Podejrzany namiot
Po wejściu głębiej w las, zauważasz coś, o czym zapewne do tej pory nie słyszałeś. Z pewnością nawet jeśli byłeś tu w zeszłym roku, nie widziałeś namiotu.Gdy wchodzisz do środka, okazuje się, że znajdujesz się w ciemnym, sporym - zwłaszcza w porównaniu do rozmiaru namiotu z zewnątrz - pomieszczeniu. Jedynym źródłem światła było jeszcze przed chwilą przejście, przez które się tu dostałeś, ale i ono zamknęło się tuż za tobą. Na chwilę zostajesz sam ze swoimi pozostałymi zmysłami. Słyszysz wyraźnie swoje kroki, które odbijają się echem po pomieszczeniu, ale i bicie własnego serca, jeśli tylko stoisz w miejscu.
* Możesz wykonać tylko jedną próbę rzucenia zaklęcia Lumos na post. Jeśli skończy się ona niepowodzeniem, błądzisz w ciemnościach. Jeśli jednak udaje Ci się, możesz zobaczyć rzędy starych, drewnianych i - jak Ci się wydaje - niewygodnych krzeseł rozstawionych przed spróchniałym podestem, który w innych okolicznościach mógłby robić za scenę. Szybko dostrzegasz też kolejne drzwi, które okazują się wyjściem z namiotu. Mimo to, możesz oczywiście dalej eksplorować tajemnicze miejsce.
Po rzuceniu zaklęcia Lumos, możesz rzucić kostką na znajdźkę (jedną na osobę!):
1 - Znajdujesz opakowanie Fasolek Wszystkich Smaków (10 fasolek).
2 - Znajdujesz książeczkę, nie większą niż Twoja dłoń. Okładka nie zdradza jej tytułu, jednak znajdujesz go już na pierwszej stronie - to Najmniejsze Stworzenia Magiczne. Autor nie został wskazany. Wraz z książeczką otrzymujesz + 1 punkt do Opieki Nad Magicznymi Stworzeniami.
3 - Szukałeś dzielnie, jednak nie trafiłeś na nic... Za starania otrzymujesz jednak 10 Piór. Zgłoś się po nie w Rozliczeniach.
4 - Znajdujesz trzy zielone świece. W dowolnym momencie (również poza namiotem) możesz raz na wątek spróbować zidentyfikować przedmioty rzucając k20 i dodając swoje punkty Transmutacji. Wyniki od 20 wzwyż pozwalają Ci zrozumieć zastosowanie świec. Alternatywnie, możesz również spróbować je zapalić i poczekać na efekty.
5 - Znajdujesz niewielką fiolkę wypełnioną jakimś eliksirem. W dowolnym momencie (również poza namiotem) możesz raz na wątek spróbować zidentyfikować przedmioty rzucając k20 i dodając swoje punkty Eliksirów. Wyniki od 19 wzwyż pozwalają Ci zrozumieć zastosowanie eliksiru. Alternatywnie, możesz również spróbować go wypić, wylać, możesz zmusić kogoś innego do wypicia go... Pamiętaj jednak, że zawartość fiolki starcza tylko na dwa użycia.
6 - Znajdujesz Zestaw doktora Filibustera dla początkujących – zimne fajerwerki (10). Idealne na zorganizowanie jednego, porządnego pokazu. Zdaje się również, że jeśli tylko zostaniesz z nimi przyłapany w szkole, mogą czekać Cię pewne konsekwencje, ale hej, czy naprawdę teraz się tym martwisz? Pomyśl lepiej kiedy będzie najlepszy moment, by je użyć! Urodziny? Może wyznasz przy nich komuś miłość? A możesz dorzucisz je komuś do kociołka podczas zajęć eliksirów? Możliwości są niezliczone!
* Możesz wykonać tylko jedną próbę rzucenia zaklęcia Lumos na post. Jeśli skończy się ona niepowodzeniem, błądzisz w ciemnościach. Jeśli jednak udaje Ci się, możesz zobaczyć rzędy starych, drewnianych i - jak Ci się wydaje - niewygodnych krzeseł rozstawionych przed spróchniałym podestem, który w innych okolicznościach mógłby robić za scenę. Szybko dostrzegasz też kolejne drzwi, które okazują się wyjściem z namiotu. Mimo to, możesz oczywiście dalej eksplorować tajemnicze miejsce.
Po rzuceniu zaklęcia Lumos, możesz rzucić kostką na znajdźkę (jedną na osobę!):
1 - Znajdujesz opakowanie Fasolek Wszystkich Smaków (10 fasolek).
2 - Znajdujesz książeczkę, nie większą niż Twoja dłoń. Okładka nie zdradza jej tytułu, jednak znajdujesz go już na pierwszej stronie - to Najmniejsze Stworzenia Magiczne. Autor nie został wskazany. Wraz z książeczką otrzymujesz + 1 punkt do Opieki Nad Magicznymi Stworzeniami.
3 - Szukałeś dzielnie, jednak nie trafiłeś na nic... Za starania otrzymujesz jednak 10 Piór. Zgłoś się po nie w Rozliczeniach.
4 - Znajdujesz trzy zielone świece. W dowolnym momencie (również poza namiotem) możesz raz na wątek spróbować zidentyfikować przedmioty rzucając k20 i dodając swoje punkty Transmutacji. Wyniki od 20 wzwyż pozwalają Ci zrozumieć zastosowanie świec. Alternatywnie, możesz również spróbować je zapalić i poczekać na efekty.
5 - Znajdujesz niewielką fiolkę wypełnioną jakimś eliksirem. W dowolnym momencie (również poza namiotem) możesz raz na wątek spróbować zidentyfikować przedmioty rzucając k20 i dodając swoje punkty Eliksirów. Wyniki od 19 wzwyż pozwalają Ci zrozumieć zastosowanie eliksiru. Alternatywnie, możesz również spróbować go wypić, wylać, możesz zmusić kogoś innego do wypicia go... Pamiętaj jednak, że zawartość fiolki starcza tylko na dwa użycia.
6 - Znajdujesz Zestaw doktora Filibustera dla początkujących – zimne fajerwerki (10). Idealne na zorganizowanie jednego, porządnego pokazu. Zdaje się również, że jeśli tylko zostaniesz z nimi przyłapany w szkole, mogą czekać Cię pewne konsekwencje, ale hej, czy naprawdę teraz się tym martwisz? Pomyśl lepiej kiedy będzie najlepszy moment, by je użyć! Urodziny? Może wyznasz przy nich komuś miłość? A możesz dorzucisz je komuś do kociołka podczas zajęć eliksirów? Możliwości są niezliczone!
Wchodzisz do środka i widzisz, że... To zwykły namiot normalnej wielkości. Zupełnie jak te mugolskie w lunaparkach - może nawet masz takie skojarzenie, jeśli wychowałeś się wśród mugoli.
Nad tobą rozwieszone są linki z malutkimi lampeczkami, które okazują się jedynym źródłem światła. Pozwalają Ci one dostrzec stoliki - niektóre ze szklanymi butelkami ustawionymi jedna na drugiej, tworząc tym samym wieże, inne puste. Wreszcie dostrzegasz też stolik z niewielką, kryształową kulą.
* Jeśli chcesz skorzystać z kryształowej kuli, rzuć jeszcze kostką k6, by sprawdzić, co w niej dostrzegasz. Przy minimum pięciu punktach wróżbiarstwa możesz jednorazowo przerzucić swój wynik.
1 - Dostrzegasz na powierzchni kuli twarz... Zbliżasz się, aby przyjrzeć się lepiej podejrzanemu zjawisku i... To Twoja twarz! Nie zauważasz nic, poza własnym, ciut zniekształconym odbiciem.
2 - Gdy tylko się zbliżasz, kulę wypełnia czarny dym, który zaczyna powolutku wirować wewnątrz kuli, aż w końcu ta zaczyna pękać... Po paru sekundach, przez które mogłeś dostrzec wędrujące po powierzchni przedmiotu i poszerzające się rysy, kula rozpada się, rozlewając dookoła oraz na ciebie ciemną maź.
3 - Widzisz parę niewielkich strzał, które powoli przemierza trasę wewnątrz kuli - z jednego jej krańca, na drugi. Jeśli masz obecnie w kuferku co najmniej 5 punktów wróżbiarstwa, domyślasz się, że zwiastuje to wiadomości, najpewniej złej. W przeciwnym wypadku, są to dla Ciebie po prostu strzały, którym przyglądasz się, aż rozpływają się w powietrzu tuż przed zetknięciem się ze ścianą kuli.
4 - Widzisz małe, umykające gdzieś stworzenie. Przypomina... Kota? Nie jesteś pewien, ale nie jesteś w stanie oprzeć się wrażeniu, że prowadzi Cię do czegoś dobrego.
5 - Widzisz zakapturzoną postać, która za pomocą różdżki rozkłada namiot... Zupełnie taki, jak ten w którym się znajdujesz. Zbliżasz się do kuli, oczekując na kluczowy moment w całej wizji, ale gdy tylko postać podnosi głowę i sięga do swojego kaptura, kiedy myślisz, że zobaczysz już jej twarz-!
Obraz rozmywa się po powierzchni kuli.
6 - Kula przybiera czerwony kolor, którym rozświetla całe pomieszczenie. Jeżeli Twoje Skupienie wynosi co najmniej 5 punktów, orientujesz się, że emituje ona aurę czystej złości, która dotyka i Ciebie. Czujesz się wściekły, nad czym z pewnością nie możesz zapanować z mniejszą wartością Skupienia. Być może to jedno z bieżących wydarzeń sprawiło, że jesteś nerwowy? A może po prostu nagle wszyscy zdają się być irytujący?
To uczucie zostaje z Tobą przez dwa dni.
Nad tobą rozwieszone są linki z malutkimi lampeczkami, które okazują się jedynym źródłem światła. Pozwalają Ci one dostrzec stoliki - niektóre ze szklanymi butelkami ustawionymi jedna na drugiej, tworząc tym samym wieże, inne puste. Wreszcie dostrzegasz też stolik z niewielką, kryształową kulą.
* Jeśli chcesz skorzystać z kryształowej kuli, rzuć jeszcze kostką k6, by sprawdzić, co w niej dostrzegasz. Przy minimum pięciu punktach wróżbiarstwa możesz jednorazowo przerzucić swój wynik.
1 - Dostrzegasz na powierzchni kuli twarz... Zbliżasz się, aby przyjrzeć się lepiej podejrzanemu zjawisku i... To Twoja twarz! Nie zauważasz nic, poza własnym, ciut zniekształconym odbiciem.
2 - Gdy tylko się zbliżasz, kulę wypełnia czarny dym, który zaczyna powolutku wirować wewnątrz kuli, aż w końcu ta zaczyna pękać... Po paru sekundach, przez które mogłeś dostrzec wędrujące po powierzchni przedmiotu i poszerzające się rysy, kula rozpada się, rozlewając dookoła oraz na ciebie ciemną maź.
3 - Widzisz parę niewielkich strzał, które powoli przemierza trasę wewnątrz kuli - z jednego jej krańca, na drugi. Jeśli masz obecnie w kuferku co najmniej 5 punktów wróżbiarstwa, domyślasz się, że zwiastuje to wiadomości, najpewniej złej. W przeciwnym wypadku, są to dla Ciebie po prostu strzały, którym przyglądasz się, aż rozpływają się w powietrzu tuż przed zetknięciem się ze ścianą kuli.
4 - Widzisz małe, umykające gdzieś stworzenie. Przypomina... Kota? Nie jesteś pewien, ale nie jesteś w stanie oprzeć się wrażeniu, że prowadzi Cię do czegoś dobrego.
5 - Widzisz zakapturzoną postać, która za pomocą różdżki rozkłada namiot... Zupełnie taki, jak ten w którym się znajdujesz. Zbliżasz się do kuli, oczekując na kluczowy moment w całej wizji, ale gdy tylko postać podnosi głowę i sięga do swojego kaptura, kiedy myślisz, że zobaczysz już jej twarz-!
Obraz rozmywa się po powierzchni kuli.
6 - Kula przybiera czerwony kolor, którym rozświetla całe pomieszczenie. Jeżeli Twoje Skupienie wynosi co najmniej 5 punktów, orientujesz się, że emituje ona aurę czystej złości, która dotyka i Ciebie. Czujesz się wściekły, nad czym z pewnością nie możesz zapanować z mniejszą wartością Skupienia. Być może to jedno z bieżących wydarzeń sprawiło, że jesteś nerwowy? A może po prostu nagle wszyscy zdają się być irytujący?
To uczucie zostaje z Tobą przez dwa dni.
W środku namiotu pada ulewny deszcz. Być może Twoim pierwszym odruchem było odwrócenie się, by pospiesznie wyjść, nim zostaniesz przemoczony do reszty, jednak szybko orientujesz się, że wyjście zniknęło, a gdy tylko dotykasz materiału, z którego zrobiony jest namiot, okazuje się, że tuż za nim znajduje się ściana. Pozostaje ci jedynie szukać wyjście wokół obszernego namiotu...
*Wyjście możesz znaleźć, gdy na kostce k10 wyrzucisz 10, lub kiedy Twój wątek osiągnie w sumie co najmniej dziesięć postów. Powodzenia.
*Wyjście możesz znaleźć, gdy na kostce k10 wyrzucisz 10, lub kiedy Twój wątek osiągnie w sumie co najmniej dziesięć postów. Powodzenia.
Po wejściu trafiasz do labiryntu luster. Jeśli tylko spróbowałeś się wycofać, uznawszy, że nie masz ochoty nawet próbować tego robić, już na wstępie boleśnie spotkałeś się z lustrzaną ścianą. Możesz iść tylko naprzód, mimo iż szczerze mówiąc nie wiesz, czego jeszcze możesz spodziewać się po tym namiocie.
Do wyjścia doprowadzą Cię trzy parzyste wyniki w rzutach kostką k20. Jeden rzut przypada na jeden post, a parzyste rzuty nie muszą wypaść pod rząd. Jeśli jednak miałeś wystarczające szczęście i wyrzuciłeś trzy parzyste wyniki z rzędu, najwyraźniej potrafisz zachować zimną krew w niespodziewanych okolicznościach i świetnie nawigujesz w terenie - otrzymujesz 1 punkt skupienia!
Do wyjścia doprowadzą Cię trzy parzyste wyniki w rzutach kostką k20. Jeden rzut przypada na jeden post, a parzyste rzuty nie muszą wypaść pod rząd. Jeśli jednak miałeś wystarczające szczęście i wyrzuciłeś trzy parzyste wyniki z rzędu, najwyraźniej potrafisz zachować zimną krew w niespodziewanych okolicznościach i świetnie nawigujesz w terenie - otrzymujesz 1 punkt skupienia!
Wątek będzie rozwijany - oczekujcie kolejnych możliwych wyników.