➤ Róźdżka: Wiśnia, Łza cerbera, 11 i ¼ cala, dość elastyczna, +1 punkt do Zielarstwa +2 punkty do Transmutacji
➤ "Śródziemnomorskie magiczne rośliny wodne i ich właściwości"
➤ "Mięsożerne drzewa świata"
➤ "Tysiąc magicznych ziół i grzybów"
➤ "Teoria magii"
➤ "Praktyczna obrona przed Czarną Magią"
➤ Rękawice na zajęcia Zielarstwa
➤ "Kochanie, zmieniłem dzieciaki w gumochłony: Praktyczny Poradnik Transmutacji"
➤ "Otruj, Wylecz, Zaurocz"
➤ "Rośliny, które zabijają i czy tresura jest możliwa"
➤ "Podstawy samoobrony: Najważniejsze zaklęcia i jak podejść do problemu strategicznie"
➤ "Zbiór wskazówek od największych gwiazd Quidditcha: 1958 - 2014"
➤ "Jak zapamiętywać i nie zwariować bez myślodsiewni"
Kupiłeś następujące przedmioty: "Śródziemnomorskie magiczne rośliny wodne i ich właściwości" "Mięsożerne drzewa świata" "Tysiąc magicznych ziół i grzybów" "Teoria magii" "Praktyczna obrona przed Czarną Magią" Rękawice na zajęcia Zielarstwa
Wpisz je do swojego Kuferka!
Tym samym otrzymujesz: +7 punktów Zielarstwa
+2 pukty Zaklęć
+2 pkt OPCM Korzystaj mądrze.
Za aktywny udział w zajęciach Eliksirów oraz dzielne próby uwarzenia eliksiru otrzymujesz 2 punkty Eliksirów.
W związku z efektami ubocznymi, do 8:00 rano 1 października Philip posiada skórę o barwie butelkowej zieleni. Nie zapomnij wspomnieć o tym w swoich wątkach w tym okresie!
Gratulacje, wygrałeś!
Otrzymujesz do swojego kuferka nagrodę Pogoda w butelce: Grad.
To kolejny produkt z Magicznych Dowcipów Weasleyów.
Uwolniona z butelki Pogoda panuje na obszarze dwudziestu pięciu metrów kwadratowych przez kolejną godzinę. Etykietka mówi, że firma nie ponosi odpowiedzialności za szkody, jakie może wyrządzić produkt w pomieszczeniu, jednak podkreśla jednocześnie, że nie zniechęca do podobnych działań.
Jarmark: Pierwszy próg wyzwania grupowego osiągnięty!
Super, że uczestniczysz w evencie! Wszyscy, którzy do tej pory wydali Pióra na Jarmarku, otrzymują 15 PF za osiągnięcie progu 500 wydanych Piór! Oby tak dalej!
Kochanie, zmieniłem dzieciaki w gumochłony: Praktyczny Poradnik Transmutacji
(+ 2 Punkty Transmutacji)
Nazwa podręcznika zdecydowanie ma przyciągnąć uwagę potencjalnych odbiorców, ale nie powinni być oni zawiedzeni, bowiem już w przedmowie zawarta jest prawdziwa historia nawiązująca do tytułu.
Otruj, Wylecz, Zaurocz
(+ 2 Punkty Eliksirów)
Być może tytuł książki brzmi nieco agresywnie i z pewnością wielu z twoich bliskich nie chciałoby zobaczyć cię z egzemplarzem tej pozycji, ale chyba liczy się zawartość, prawda? A ta z pewnością nauczy cię skutecznie... Cóż, otruć, wyleczyć, czy zauroczyć.
Rośliny, które zabijają i czy tresura jest możliwa
(+ 2 Punkt Zielarstwa)
Książka odpowiada na pytanie zawarte w tytule. Autorowi zajęło to ponad trzysta stron (chociaż z ilustracjami), ale to tylko dowodzi wnikliwości jego badań i być może jest odpowiedzią na pytanie samo w sobie. Tak, najwyraźniej przy niektórych gatunkach jest to możliwe. Których i w jaki sposób? Zapraszam do lektury!
Podstawy samoobrony: Najważniejsze zaklęcia i jak podejść do problemu strategicznie
(+ 1 Punkty OPCM + 1 Punkt Refleksu)
Ten podręcznik jest być może nieco bardziej brutalny, niż te, którymi obecnie posługując się uczniowie Hogwartu, ale z pewnością nie należy do Działu Ksiąg Zakazanych. Zdaje się, że nawet słyszałeś o egzemplarzu tej książki w murach szkolnej biblioteki, ale ta nigdy nie została zwrócona. Być może to Twoja szansa? Słyszałeś chyba wiele dobrego o radach tu wskazanych.
Zbiór wskazówek od największych gwiazd Quidditcha: 1958 - 2014
(+ 1 Punkt Latania)
Autor książki przytacza fragmenty wywiadów z największymi gwiazdami Quidditcha od roku 1958. Jakie są największe sekrety tego sportu? Znasz najbardziej efektywny trening? Co powinieneś dodać do swojej rozgrzewki przed meczem? Jakie triki miotlarskie będą najbardziej efektowne i pozwolą i tobie stać się kiedyś legendą?! Wszystko to i dużo więcej dowiesz się ze Zbioru wskazówek.
Jak zapamiętywać i nie zwariować bez myślodsiewni
(+ 1 Punkt Pamięci)
Każdy to przechodził. Czasem chodziło o daty na historii magii, innym razem o urodziny najbliższych, imiona nowych znajomych, spotkania towarzyskie... Masz problemy z zapamiętywaniem? Może masz za dużo na głowie? Niezależnie od powodu, ta książka pomoże Ci przyswoić... No właśnie. To co jest Ci tak potrzebne!
Jarmark: Drugi próg wyzwania grupowego osiągnięty!
Super, że uczestniczysz w evencie! Wszyscy, którzy do tej pory wydali Pióra na Jarmarku, otrzymują 1 punkt umiejętności za osiągnięcie progu 1.000 wydanych Piór! Oby tak dalej!
Twoja nowa suma punktów w Kuferku wynosi 54
Gratulacje, wygrałeś!
Otrzymujesz do swojego kuferka nagrodę Ciepła pluszowa salamandra (bordowa).
Zabawka ma dwadzieścia centymetrów szerokości i osiemdziesiąt centymetrów długości (wraz z ogonem, oczywiście). Występuje w kilku ciepłych kolorach - jeśli ją wygrasz będziesz mógł wybrać pomarańczową, szkarłatnoczerwoną, bordową lub amarantową.
Ta pluszowa salamandra robi się cieplejsza wraz ze spadającą temperaturą otoczenia. Do tego porusza się powoli - jeśli to możliwe, za swoim właścicielem.
Jarmark: Trzeci próg wyzwania grupowego osiągnięty!
Super, że uczestniczyłeś w evencie! Wszyscy, którzy wydali Pióra na Jarmarku, otrzymują 1 punkt umiejętności oraz 30 PF za osiągnięcie progu 1.500 wydanych Piór!
Do zobaczenia przy kolejnym evencie!
Twoja nowa suma punktów w Kuferku wynosi 55
Za udział w lekcji Zaklęć (zgodnie z poziomem aktywności i zaangażowania) otrzymujesz 1 punkt Zakleć oraz 10 PF.
W wyniku silnego zaklęcia Protego rzuconego wspólnie przez przeciwną grupę, zaklęcie Rictusempra odbiło się od tarczy i uderzyło we wszystkich uczniów początkowo rzucających je zgodnie z organizacją zajęć. Efekty zaklęcia, czyli:
niekontrolowane napady chichotu;
wyjątkowo dobry nastrój;
ból mięśni twarzy od bezustannego uśmiechu
utrzymywać się będą przez 3 godziny po zakończeniu lekcji zaklęć.
Twoja nowa suma punktów w Kuferku wynosi 57