➤ Ochronne i lecznicze: Episkey, Expelliarmus, Expulso, Ferula, Muffliato, Protego
➤ Róźdżka: dziki bez; włos z ogona centaura; bardzo sztywna; +1 punkt do Eliksirów; +2 punkty do Zielarstwa
12 i 1/2 cala
➤ Magiczne wzory i napoje
➤ Miedziana waga z odważnikami
➤ Eliksiry dla zaawansowanych
Eliksiry, Historia Magii, Obrona przed Czarną Magią, Opieka nad Magicznymi Stworzeniami, Transmutacja, Zaklęcia, Zielarstwo
Kupiłeś następujące przedmioty: "Magiczne wzory i napoje"
Miedziana waga z odważnikami
Wpisz do swojego Kuferka!
Tym samym dostajesz punkty umiejętności: +3 do Eliksirów Korzystaj mądrze.
Kupiłeś następujące przedmioty: "Eliksiry dla zaawansowanych"
Wpisz do swojego Kuferka!
Tym samym dostajesz punkty umiejętności: +3 do Eliksirów Korzystaj mądrze.
Gratulacje, wygrałeś!
Otrzymujesz do swojego kuferka nagrodę Obciążone kości.
W ciągu paru ostatnich lat na terenie Hogwartu wróciła moda na tradycyjną grę w kości. Może właśnie dlatego pojawiła się tu taka nagroda.
Kości wyglądają zwyczajnie, jednak są zaczarowane i pozwalają na zmianę wyniku jednej z nich raz na trzy tury (pamiętaj aby zawrzeć adnotację na końcu swojego posta fabularnego o próbie oszustwa).
Jednak uważajcie! Przy każdym oszustwie pozostali uczestnicy gry mogą rzucić kostką d20 na wykrycie oszustwa. Zauważą, że oszukujesz, jeśli otrzymają wynik 20.
Po więcej informacji na temat fabularnej gry w kości, zapraszam tutaj.
Jarmark: Drugi próg wyzwania grupowego osiągnięty!
Super, że uczestniczysz w evencie! Wszyscy, którzy do tej pory wydali Pióra na Jarmarku, otrzymują 1 punkt umiejętności za osiągnięcie progu 1.000 wydanych Piór! Oby tak dalej!
Twoja nowa suma punktów w Kuferku wynosi 41
Jarmark: Trzeci próg wyzwania grupowego osiągnięty!
Super, że uczestniczyłeś w evencie! Wszyscy, którzy wydali Pióra na Jarmarku, otrzymują 1 punkt umiejętności oraz 30 PF za osiągnięcie progu 1.500 wydanych Piór!
Do zobaczenia przy kolejnym evencie!
Twoja nowa suma punktów w Kuferku wynosi 42
Za udział w lekcji Zaklęć (zgodnie z poziomem aktywności i zaangażowania) otrzymujesz 1 punkt Zakleć oraz 5 PF.
W wyniku silnego zaklęcia Protego rzuconego wspólnie przez przeciwną grupę, zaklęcie Rictusempra odbiło się od tarczy i uderzyło we wszystkich uczniów początkowo rzucających je zgodnie z organizacją zajęć. Efekty zaklęcia, czyli:
niekontrolowane napady chichotu;
wyjątkowo dobry nastrój;
ból mięśni twarzy od bezustannego uśmiechu
utrzymywać się będą przez 3 godziny po zakończeniu lekcji zaklęć.
Twoja nowa suma punktów w Kuferku wynosi 44