Wymagania:
Zaklęcia: 10/15/20 punktów
Skupienie: 10 punktów
Inne: 8/13/18 punkty z dziedziny, której zaklęcie dotyczy
Teraz, najtrudniejszy i najniebezpieczniejszy etap - próby. Należy zwizualizować sobie zaklęcie, sposób w jaki działa, wykonać ruch i wypowiedzieć inkantację. Jednak nie jest to takie proste - nie wiadomo, czy czar zadziała. W najgorszym wypadku może nawet doprowadzić do trwałego uszczerbku na zdrowiu.
Pospolite
Rzuć kością d30.
10, 20, 28 - uszczerbek na zdrowiu (lekki) - idź z tym lepiej do Skrzydła Szpitalnego.
4 - uszczerbek na zdrowiu (średni). Potrzebny czas rekonwalescencji, ale idzie to wyleczyć.
Pozostałe liczby:
Parzyste: udało się, zadziałało!
Nieparzyste: coś poszło nie tak
Jeśli się uda: Świetnie, zaklęcie działa! Niestety, nadal musisz się go nauczyć. Wtedy obowiązuje Cię dokładnie ten sam proces, jak nauki każdego innego zaklęcia.
Jeśli się nie uda: Wracasz do początku. Ale nie musisz robić wszystkiego - teraz musisz poświęcić jeden post każdemu etapowi, próbując zweryfikować, co poszło nie tak.
Podczas kolejnego podejścia,
rzuć kością d30 i rozpatruj poniższą wersję.
20, 28 - uszczerbek na zdrowiu (lekki) jak tak dalej pójdzie, pielęgniarz zacznie ci mówić po imieniu.
Pozostałe liczby:
Parzyste: udało się, zadziałało!
Nieparzyste: coś poszło nie tak
Przy trzecim i kolejnym podejściu, obowiązuje:
Parzyste: udało się
Nieparzyste: nie udało się
Średniozaawansowane
Rzuć kością d30
6, 10, 20, 28 - uszczerbek na zdrowiu (lekki) idź z tym lepiej do Skrzydła Szpitalnego.
4, 22, 26 - uszczerbek na zdrowiu (średni). Potrzebny czas rekonwalescencji, ale idzie to wyleczyć.
Pozostałe liczby:
Parzyste: udało się, zadziałało!
Nieparzyste: coś poszło nie tak
Jeśli się uda: Świetnie, zaklęcie działa! Niestety, nadal musisz się go nauczyć. Wtedy obowiązuje Cię dokładnie ten sam proces, jak nauki każdego innego zaklęcia.
Jeśli się nie uda: Wracasz do początku. Ale nie musisz robić wszystkiego - teraz musisz poświęcić jeden post każdemu etapowi, próbując zweryfikować, co poszło nie tak.
Podczas kolejnego podejścia, rzuć kością d30.
6, 20, 28 - uszczerbek na zdrowiu (lekki) jak tak dalej pójdzie, pielęgniarz zacznie ci mówić po imieniu.
22 - uszczerbek na zdrowiu (średni) - Ty to lubisz igrać z życiem, prawda?
Pozostałe liczby:
Parzyste: udało się, zadziałało!
Nieparzyste: coś poszło nie tak
Przy trzecim i kolejnym podejściu, obowiązuje:
Parzyste: udało się
Nieparzyste: nie udało się
Zaawansowane
Rzuć kością d30
6, 10, 12, 20, 28 - uszczerbek na zdrowiu (lekki) idź z tym lepiej do Skrzydła Szpitalnego.
4, 22, 26 - uszczerbek na zdrowiu (średni). Potrzebny czas rekonwalescencji, ale idzie to wyleczyć.
13 - trwałe uszkodzenie ciała, kalectwo. Ale przynajmniej żyjesz*
*
ze względu na to, że jest to już naprawdę mocny wpływ na możliwe plany dla postaci, masz możliwość wpływu na decyzję - pogadaj z Mistrzem Gry i uzgodnijcie, co jest realistyczne a jednocześnie odpowiednie do twojej koncepcji postaci. Jeśli dysponujesz możliwością przerzutu - możesz go również wykorzystać!
Pozostałe liczby:
Parzyste: udało się, zadziałało!
Nieparzyste: coś się nie ten tego.
Jeśli się uda: Świetnie, zaklęcie działa! Niestety, nadal musisz się go nauczyć. Wtedy obowiązuje Cię dokładnie ten sam proces, jak nauki każdego innego zaklęcia.
Jeśli się nie uda: Wracasz do początku. Ale nie musisz robić wszystkiego - teraz musisz poświęcić jeden post każdemu etapowi, próbując zweryfikować, co poszło nie tak.
Podczas kolejnego podejścia, rzuć kością d30.
6, 20, 28 - uszczerbek na zdrowiu (lekki) jak tak dalej pójdzie, pielęgniarz zacznie ci mówić po imieniu.
4, 22 - uszczerbek na zdrowiu (średni) Ty to lubisz igrać z życiem, prawda?
Pozostałe liczby:
Parzyste: udało się, zadziałało!
Nieparzyste: coś poszło nie tak
Przy trzecim i kolejnym podejściu, obowiązuje:
Parzyste: udało się
Nieparzyste: nie udało się