11-06-2022, 02:08 AM
Rzutki
Wielu z uczniów Hogwartu z pewnością grała już w magiczne rzutki. Rzuca się na nie zaklęcie Wingardium Leviosa, a następnie kieruje się je na tarczę. Tu nie ma tarczy. Jedynie złośliwe, zaczarowane baloniki, którym zdarza się uskakiwać na boki tuż przed rzutką. Przecież inaczej ta gra byłaby zbyt prosta!
1. Pogoda w butelce: Śnieżyca
Kolejny produkt z Magicznych Dowcipów Weasleyów.
Uwolniona z butelki Pogoda panuje na obszarze dwudziestu pięciu metrów kwadratowych przez kolejną godzinę. Etykietka mówi, że firma nie ponosi odpowiedzialności za szkody, jakie może wyrządzić produkt w pomieszczeniu, jednak podkreśla jednocześnie, że nie zniechęca do podobnych działań.
Uwolniona z butelki Pogoda panuje na obszarze dwudziestu pięciu metrów kwadratowych przez kolejną godzinę. Etykietka mówi, że firma nie ponosi odpowiedzialności za szkody, jakie może wyrządzić produkt w pomieszczeniu, jednak podkreśla jednocześnie, że nie zniechęca do podobnych działań.
2. Pogoda w butelce: Ulewa
Kolejny produkt z Magicznych Dowcipów Weasleyów.
Uwolniona z butelki Pogoda panuje na obszarze dwudziestu pięciu metrów kwadratowych przez kolejną godzinę. Etykietka mówi, że firma nie ponosi odpowiedzialności za szkody, jakie może wyrządzić produkt w pomieszczeniu, jednak podkreśla jednocześnie, że nie zniechęca do podobnych działań.
Uwolniona z butelki Pogoda panuje na obszarze dwudziestu pięciu metrów kwadratowych przez kolejną godzinę. Etykietka mówi, że firma nie ponosi odpowiedzialności za szkody, jakie może wyrządzić produkt w pomieszczeniu, jednak podkreśla jednocześnie, że nie zniechęca do podobnych działań.
3. Pogoda w butelce: Grad
Kolejny produkt z Magicznych Dowcipów Weasleyów.
Uwolniona z butelki Pogoda panuje na obszarze dwudziestu pięciu metrów kwadratowych przez kolejną godzinę. Etykietka mówi, że firma nie ponosi odpowiedzialności za szkody, jakie może wyrządzić produkt w pomieszczeniu, jednak podkreśla jednocześnie, że nie zniechęca do podobnych działań.
Uwolniona z butelki Pogoda panuje na obszarze dwudziestu pięciu metrów kwadratowych przez kolejną godzinę. Etykietka mówi, że firma nie ponosi odpowiedzialności za szkody, jakie może wyrządzić produkt w pomieszczeniu, jednak podkreśla jednocześnie, że nie zniechęca do podobnych działań.
4. Pogoda w butelce: Burza z piorunami
Kolejny produkt z Magicznych Dowcipów Weasleyów.
Uwolniona z butelki Pogoda panuje na obszarze dwudziestu pięciu metrów kwadratowych przez kolejną godzinę. Etykietka mówi, że firma nie ponosi odpowiedzialności za szkody, jakie może wyrządzić produkt w pomieszczeniu, jednak podkreśla jednocześnie, że nie zniechęca do podobnych działań.
Uwolniona z butelki Pogoda panuje na obszarze dwudziestu pięciu metrów kwadratowych przez kolejną godzinę. Etykietka mówi, że firma nie ponosi odpowiedzialności za szkody, jakie może wyrządzić produkt w pomieszczeniu, jednak podkreśla jednocześnie, że nie zniechęca do podobnych działań.
5. Pogoda w butelce: Kieszonkowe tornado
Kolejny produkt z Magicznych Dowcipów Weasleyów.
Uwolniona z butelki Pogoda panuje na obszarze dwudziestu pięciu metrów kwadratowych przez kolejną godzinę. Etykietka mówi, że firma nie ponosi odpowiedzialności za szkody, jakie może wyrządzić produkt w pomieszczeniu, jednak podkreśla jednocześnie, że nie zniechęca do podobnych działań.
Uwolniona z butelki Pogoda panuje na obszarze dwudziestu pięciu metrów kwadratowych przez kolejną godzinę. Etykietka mówi, że firma nie ponosi odpowiedzialności za szkody, jakie może wyrządzić produkt w pomieszczeniu, jednak podkreśla jednocześnie, że nie zniechęca do podobnych działań.
6. Pluszowa akromantula
Najlepsza nagroda z puli dla niektórych oraz najgorszy koszmar dla całej reszty! Pluszowa akromantula nie tylko ma czterdzieści centymetrów szerokości oraz przypomina prawdziwego, choć nieco łagodniejszego pająka z większymi czterema parami oczu, ale została również odpowiednio zaczarowana, by poruszać się - z założenia za swoim właścicielem, choć zdarza się jej zbaczać ze swojej trasy... Trafi na kogoś odpowiedzialnego, czy raczej będzie przyprawiać o zawał wszystkich arachnofobów?
7. Pluszowa salamandra zmieniająca kolory
Zabawka ma dwadzieścia centymetrów szerokości i osiemdziesiąt centymetrów długości (wraz z ogonem, oczywiście).
Ta pluszowa salamandra, podobnie jak prawdziwe, zmienia kolor w zależności od temperatury otoczenia. Jej zakres kolorów waha się od niebieskiego przy najniższych temperaturach, aż do szkarłatnego przy wysokich. Do tego porusza się powoli - jeśli to możliwe, za swoim właścicielem.
Ta pluszowa salamandra, podobnie jak prawdziwe, zmienia kolor w zależności od temperatury otoczenia. Jej zakres kolorów waha się od niebieskiego przy najniższych temperaturach, aż do szkarłatnego przy wysokich. Do tego porusza się powoli - jeśli to możliwe, za swoim właścicielem.
8. Ciepła pluszowa salamandra
Zabawka ma dwadzieścia centymetrów szerokości i osiemdziesiąt centymetrów długości (wraz z ogonem, oczywiście). Występuje w kilku ciepłych kolorach - jeśli ją wygrasz będziesz mógł wybrać pomarańczową, szkarłatnoczerwoną, bordową lub amarantową.
Ta pluszowa salamandra robi się cieplejsza wraz ze spadającą temperaturą otoczenia. Do tego porusza się powoli - jeśli to możliwe, za swoim właścicielem.
Ta pluszowa salamandra robi się cieplejsza wraz ze spadającą temperaturą otoczenia. Do tego porusza się powoli - jeśli to możliwe, za swoim właścicielem.
W dziale z rzutami kośćmi, wykorzystaj poniższy kod:
Kod:
Zakłócenia:
1. [roll=d10]
2. [roll=d10]
3. [roll=d10]
4. [roll=d10]
5. [roll=d10]
Celność:
1. [roll=d10] + 1/2 refleks
2. [roll=d10] + 1/2 refleks
3. [roll=d10] + 1/2 refleks
4. [roll=d10] + 1/2 refleks
5. [roll=d10] + 1/2 refleks
Każda gra kosztuje Cię 6 Piór (z kolei postać fabularnie przeznacza na nie własne oszczędności). Na jedną grę otrzymujesz pięć rzutek. Aby wygrać, musisz przebić nimi co najmniej trzy baloniki.
Aby przebić balonik, musisz otrzymać wynik co najmniej 7 z rzutu d10 + 1/2 punktów Refleksu. Refleks zaokrąglamy w górę.
Przy rzutach na zakłócenia 1 oznacza całkowitą porażkę. 2-4 oznaczają -1 do wyniku.
Na osoby, którym uda się zbić pięć baloników, czeka nagroda specjalna! Nagrodę specjalną możesz otrzymać tylko raz w czasie trwania całego Jarmarku.
Na koniec swojego postu zamieść poniższe:
Kod:
<aa>Rzuty na zakłócenia:</aa>
1.
2.
3.
4.
5.
<aa>Rzut na trafienie:</aa>
1. d10 + 1/2 refleks
2. d10 + 1/2 refleks
3. d10 + 1/2 refleks
4. d10 + 1/2 refleks
5. d10 + 1/2 refleks
<aa>Rzut na nagrodę:</aa> wynik d8
<aa>Nagroda specjalna:</aa> tak / nie
Do gry możesz podchodzić dowolną ilość razy, ale na jedną próbę (równoznaczną z pięcioma rzutami) musi przypadać co najmniej jeden post fabularny.
Jeśli uda Ci się wygrać, rzuć kością d8, aby wylosować swoją nagrodę.