11-06-2022, 02:11 AM
Wyścigi Gumochłonów
Chyba jeszcze nigdy zagroda z gumochłonami nie mogła cieszyć się takim zainteresowaniem. Z pewnością to nie dla nich uczniowie zapisywali się na zajęcia opieki nad magicznymi stworzeniami, a jednak to właśnie te osoby z pewnością wiedzą o tych stworzeniach więcej niż pozostali. Może właśnie dlatego będą mieli pewną przewagę nad innymi podczas wybierania zawodnika do wyścigu... w jedzeniu sałaty!
Powodzenia!
Gumochłony
1. Peanut | gotowy |
2. Coco | gotowy |
3. Jazz | gotowy |
4. Leonardo | niedostępny |
5. Firewhisky | gotowy |
6. Pudding | gotowy |
7. Blobby | niedostępny |
8. Bulldozer | niedostępny |
9. Dog | gotowy |
10. Storm | gotowy |
11. Charles | gotowy |
12. G | niedostępny |
13. Goliath | niedostępny |
14. Barbarian | gotowy |
15. Kitty | gotowy |
16. Wolfgang | niedostępny |
17. Hero | gotowy |
18. Killer | niedostępny |
19. Sock | niedostępny |
20. Dusty | gotowy |
21. Gumochłon | niedostępny |
22. Kerrain | gotowy |
23. Flower | gotowy |
24. Bob | niedostępny |
25. Butterbeer | gotowy |
1. Obciążone kości
W ciągu paru ostatnich lat na terenie Hogwartu wróciła moda na tradycyjną grę w kości. Może właśnie dlatego pojawiła się tu taka nagroda.
Kości wyglądają zwyczajnie, jednak są zaczarowane i pozwalają na zmianę wyniku jednej z nich raz na trzy tury (pamiętaj aby zawrzeć adnotację na końcu swojego posta fabularnego o próbie oszustwa).
Jednak uważajcie! Przy każdym oszustwie pozostali uczestnicy gry mogą rzucić kostką d20 na wykrycie oszustwa. Zauważą, że oszukujesz, jeśli otrzymają wynik 20.
Po więcej informacji na temat fabularnej gry w kości, zapraszam tutaj.
Kości wyglądają zwyczajnie, jednak są zaczarowane i pozwalają na zmianę wyniku jednej z nich raz na trzy tury (pamiętaj aby zawrzeć adnotację na końcu swojego posta fabularnego o próbie oszustwa).
Jednak uważajcie! Przy każdym oszustwie pozostali uczestnicy gry mogą rzucić kostką d20 na wykrycie oszustwa. Zauważą, że oszukujesz, jeśli otrzymają wynik 20.
Po więcej informacji na temat fabularnej gry w kości, zapraszam tutaj.
2. Pudełko niespodzianka
Nie masz pojęcia, co tam jest. Gdybyś wiedział, nie byłoby niespodzianki.
3. Narowiste Świstohuki Weasleyów
Zestaw zaczarowanych fajerwerków znanych z Magicznych Dowcipów Weasleyów, które wybuchają po spotkaniu z zaklęciem Stupefy oraz rozmnażają się przy użyciu zaklęcia Evanesco.
Przy wybuchu przybierają różne kształty, w tym między innymi postać smoka ziejącego ogniem.
Przy wybuchu przybierają różne kształty, w tym między innymi postać smoka ziejącego ogniem.
4. Pogoda w butelce: Zestaw
Kolejny produkt z Magicznych Dowcipów Weasleyów.
Uwolniona z butelki Pogoda panuje na obszarze dwudziestu pięciu metrów kwadratowych przez kolejną godzinę. Etykietka mówi, że firma nie ponosi odpowiedzialności za szkody, jakie może wyrządzić produkt w pomieszczeniu, jednak podkreśla jednocześnie, że nie zniechęca do podobnych działań.
Zestaw zawiera:
- Kieszonkowe tornado;
- Słoneczny upał;
- Śnieżycę;
- Ulewę;
- Burzę z piorunami;
- Mgłę.
Uwolniona z butelki Pogoda panuje na obszarze dwudziestu pięciu metrów kwadratowych przez kolejną godzinę. Etykietka mówi, że firma nie ponosi odpowiedzialności za szkody, jakie może wyrządzić produkt w pomieszczeniu, jednak podkreśla jednocześnie, że nie zniechęca do podobnych działań.
Zestaw zawiera:
- Kieszonkowe tornado;
- Słoneczny upał;
- Śnieżycę;
- Ulewę;
- Burzę z piorunami;
- Mgłę.
5. Dowcipny kociołek
Kociołek na pozór wygląda całkowicie normalnie... Właściwie jest nawet szansa, że zachowa się normalnie, jeśli się go używa, jednak istnieje też duża szansa, że spontanicznie wyleje całą swoją zawartość dookoła. Nieraz ktoś podłożył dowcipny kociołek koledze, bądź koleżance w czasie zajęć eliksirów, albo wykonywania pracy domowej... Innym razem, właścicielowi zdarzało się zapomnieć, który kociołek jest prawdziwy, a który jedynie złośliwą zabawką i sami stawali się jego ofiarami. Po której będziesz stronie, jeśli wygrasz ten produkt?
Podczas korzystania z dowcipnego kociołka, każdorazowo przy dodawaniu składnika rzuć kością d10. Wyniki 1 - 6 oznaczają, że kociołek wylał na ciebie swoją zawartość. Przy wynikach 7 - 10 jesteś bezpieczny!
Podczas korzystania z dowcipnego kociołka, każdorazowo przy dodawaniu składnika rzuć kością d10. Wyniki 1 - 6 oznaczają, że kociołek wylał na ciebie swoją zawartość. Przy wynikach 7 - 10 jesteś bezpieczny!
6. Sakiewka bez dna (czerwona lub fioletowa)
Zaczarowana sakiewka, która faktycznie mieści dużo więcej, niż mogłoby się wydawać po jej rozmiarze, ale z pewnością ma dno, co bez wątpienia zauważysz, jeśli spróbujesz umieścić w niej zawartość swojego kufra - prawdopodobnie prawie ci się to uda! Oczywiście tylko jeśli przedmioty wejdą przez otwór sakwy.
Nie wiesz jednak, że za każdym razem, gdy wspomnisz na głos o przedmiocie, który znajduje się w środku, sakiewka wypluje go z impetem na zewnątrz. Pewnie zauważysz w ciągu paru pierwszych dni użytkowania jej...
Nie wiesz jednak, że za każdym razem, gdy wspomnisz na głos o przedmiocie, który znajduje się w środku, sakiewka wypluje go z impetem na zewnątrz. Pewnie zauważysz w ciągu paru pierwszych dni użytkowania jej...
Niektóre gumochłony z pewnością jedzą szybciej niż inne. Wszystkie zdają się wyglądać podobnie, ale możesz wskazać, którego chcesz wybrać ze względu na imię, lub wylosować (rzuć kostką d25 w odpowiednim temacie - jeśli wylosujesz nieaktywnego gumochłona, rzuć po prostu ponownie, lub wybierz kolejnego z listy).
Nie masz co prawda wpływu na prędkość wybranego stworzenia, jednak Twoje punkty ONMS mogą doprowadzić Cię do zwycięstwa! Za każde 5 otrzymujesz bonus +1 dla swojego gumochłona. Jeśli jednak masz mniej niż 5 punktów w tej umiejętności, rzuć kością d10. Przy wynikach 7 - 10, możesz dodać sobie bonus +1.
Wyścigi odbywają się, gdy zbierze się pięć uczestników. Dopiero po napisaniu przez każdego z nich posta, MG może wydać werdykt.
Kod:
<aa>Wybrany gumochłon:</aa> IMIĘ
<aa>Bonus:</aa> +1 za każde 5 punktów ONMS / +1 za wyniki 7 - 10 kością d10 (opcja dla osób z ONMS poniżej 5)
Każda gra kosztuje Cię 4 Pióra (z kolei postać fabularnie przeznacza na nie własne oszczędności).