➤ "Magiczne wzory i napoje"
➤ "Eliksiry dla zaawansowanych"
➤ "Jak pozbyć się upiora"
➤ "Praktyczna obrona przed Czarną Magią"
➤ "Natychmiastowa transmutacja"
➤ "Jak Transmutacja może ocalić człowieka"
➤ "Teoria obrony magicznej"
➤ "Teoria magii"
➤ "Tysiąc magicznych ziół i grzybów"
➤ "Mięsożerne drzewa świata"
➤ "Śródziemnomorskie magiczne rośliny wodne i ich właściwości"
Eliksiry, Obrona przed Czarną Magią, Transmutacja, Zaklęcia, Zielarstwo
Kupiłeś następujące książki: "Magiczne wzory i napoje"
"Eliksiry dla zaawansowanych"
Wpisz do swojego Kuferka!
Tym samym dostajesz punkty umiejętności: +5 do Eliksirów Korzystaj mądrze.
Kupiłeś następujące przedmioty: Jak pozbyć się upiora
Praktyczna obrona przed Czarną Magią
Natychmiastowa transmutacja
Jak Transmutacja może ocalić człowieka
Teoria obrony magicznej
Teoria magii
Tysiąc magicznych ziół i grzybów
Mięsożerne drzewa świata
Śródziemnomorskie magiczne rośliny wodne i ich właściwości
Wpisz do swojego Kuferka!
Tym samym dostajesz punkty umiejętności: +4 OPCM
+5 Transmutacja
+5 Zaklęcia
+6 Zielarstwo
W sumie +20 punktów.
Za aktywny udział w zajęciach Eliksirów oraz ukończenie eliksiru poprawnie otrzymujesz 2 punkty Eliksirów oraz fiolkę antidotum na popularne trucizny. Gratulacje!
Za udział w lekcji Zaklęć (zgodnie z poziomem aktywności i zaangażowania) otrzymujesz 1 punkt Zakleć, 1 punkt Pamięci oraz 10 PF.
W wyniku silnego zaklęcia Protego rzuconego wspólnie przez przeciwną grupę, zaklęcie Rictusempra odbiło się od tarczy i uderzyło we wszystkich uczniów początkowo rzucających je zgodnie z organizacją zajęć. Efekty zaklęcia, czyli:
niekontrolowane napady chichotu;
wyjątkowo dobry nastrój;
ból mięśni twarzy od bezustannego uśmiechu
utrzymywać się będą przez 3 godziny po zakończeniu lekcji zaklęć.
Twoja nowa suma punktów w Kuferku wynosi 63
Kolorowe kredki, które pozwalają na rysowanie iluzji w powietrzu. Bardzo trudne do usunięcia, a ich użytek uważany jest za wandalizm. Do użytku w maksymalnie 5 wątkach. Iluzje zostają w temacie na 5d6 dni.
Niewielka fioleczka z dozownikiem, odmierzająca odpowiednio kropelkę płynu. A co jest tym płynem? Eliksir pokoju! Polega dokładnie na tym, że osoba, która go spożyje, zostaje wyzbyta agresji, złości, zazdrości czy wszelkich negatywnych, agresywnych w jakiś sposób emocji, zastępując je wszystkim przeciwnym - pokojowym nastawieniem, radością, życzliwością etc. Czy wtedy świat nie jest dużo piękniejszy! Nawet kolory wokół są żywsze i wręcz zachwycające! Chociaż to akurat faktyczny efekt uboczny eliksiru...
Jedna kropelka zapewnia pół godziny efektu. W jednej fiolce znajduje się 12 kropli.
Obciążone Kości
W ciągu paru ostatnich lat na terenie Hogwartu wróciła moda na tradycyjną grę w kości. Może właśnie dlatego pojawiła się tu taka nagroda.
Kości wyglądają zwyczajnie, jednak są zaczarowane i pozwalają na zmianę wyniku jednej z nich raz na trzy tury (pamiętaj aby zawrzeć adnotację na końcu swojego posta fabularnego o próbie oszustwa).
Jednak uważajcie! Przy każdym oszustwie pozostali uczestnicy gry mogą rzucić kostką d20 na wykrycie oszustwa. Zauważą, że oszukujesz, jeśli otrzymają wynik 20.