
Ravenclaw |
0% |
Absolwent |
|
b. bogaty |
? |
Pióra: 5
Program gratyfikacji użytkowników
Nie ma co owijać w bawełnę - forum już od jakiegoś czasu jest martwe. Brakuje nam ludzi, świeżej krwi, która rozrusza zakurzone tematy i tchnie w te literackie korytarze trochę życia. Dlatego od dziś do odwołania uruchamiamy program gratyfikacji użytkowników. Bez względu na to czy jesteś osobą powracającą na stare śmieci, czy całkowicie nowym adeptem, za progress na forum oferujemy dodatkowe elementy, które mogą zboostować Waszą przygodę na Phoenix Feather.
1. Sum, ergo cogito.
Nowa Karta Postaci / Powrót do gry
Hej! Cieszymy się, że z nami jesteś! Dlatego po napisaniu karty postaci (w przypadku nowych kont) lub zgłoszeniu administracji powrotu (w przypadku powracających użytkowników) dostajesz od nas na wejściu słodkie 40 piór feniksa - forumową walutę która pozwala Ci wymienić je na przedmioty dla postaci, książki lub punkty umiejętności. To taki mały welcome gift od nas za chęć bycia częścią naszej geriatrycznej społeczności.
2. Pierwsze koty za płoty.
Pierwszy wątek
Czas rozruszać stare tematy na forum. Za ukończenie pierwszego wątku (samemu bądź z kimś) dostajesz od nas dodatkowe 10 PF i +1 punkt umiejętności, który możesz dodać do wybranej przez siebie umiejętności. Pamiętaj, że nadal obowiązuje Cię nagroda za długie wątki (więcej o tym tutaj) oraz że nagroda zostanie przypisana w momencie zgłoszenia jej w Rozliczeniach (czyli tutaj).
Uwaga! Wątek musi mieć więcej niż 3 posty napisane przez Twoją postać by być uznany za wątek.
3. Prawie jak u siebie.
Trzy kolejne wątki
W momencie gdy uda Ci się zakończyć dodatkowe 3 wątki, zgłoś to w Rozliczeniach z linkami do konkretnych wątków. Nie tylko możesz dostać za nie pióra jeśli będą one wystarczająco długie, ale za aktywność możesz wybrać sobie jeden z drobnych, magicznych artefaktów poniżej.
1. Pogoda w butelce
Do wyboru: Kieszonkowe tornado; Słoneczny upał; Śnieżyca; Ulewa; Burza z piorunami; Mgła.
Kolejny produkt z Magicznych Dowcipów Weasleyów.
Uwolniona z butelki Pogoda panuje na obszarze dwudziestu pięciu metrów kwadratowych przez kolejną godzinę. Etykieta mówi, że firma nie ponosi odpowiedzialności za szkody, jakie może wyrządzić produkt w pomieszczeniu, jednak podkreśla jednocześnie, że nie zniechęca do podobnych działań.
2. Pluszowa akromantula
Pluszowa akromantula nie tylko ma czterdzieści centymetrów szerokości oraz przypomina prawdziwego, choć nieco łagodniejszego pająka z większymi czterema parami oczu, ale została również odpowiednio zaczarowana, by poruszać się – z założenia za swoim właścicielem, choć zdarza się jej zbaczać ze swojej trasy... Trafi na kogoś odpowiedzialnego, czy raczej będzie przyprawiać o zawał wszystkich arachnofobów?
3. Ciepła pluszowa salamandra
Kolory do wyboru: pomarańczowa, szkarłatnoczerwona, bordowa lub amarantowa.
Zabawka ma dwadzieścia centymetrów szerokości i osiemdziesiąt centymetrów długości (wraz z ogonem, oczywiście).Ta pluszowa salamandra robi się cieplejsza wraz ze spadającą temperaturą otoczenia. Do tego porusza się powoli – jeśli to możliwe, za swoim właścicielem.
4. Narowiste Świstohuki Weasleyów
3 sztuki w opakowaniu
Zestaw zaczarowanych fajerwerków znanych z Magicznych Dowcipów Weasleyów, które wybuchają po spotkaniu z zaklęciem Stupefy oraz rozmnażają się przy użyciu zaklęcia Evanesco.
Przy wybuchu przybierają różne kształty, w tym między innymi postać smoka ziejącego ogniem.
5. Słodka Lukrecja
5 lasek lukrecji w opakowaniu
Lukrecja ma najwyraźniej niewielką ilość amortencji, która sprawia, że każdy, kto spróbuje produktu, czuje nagłe zauroczenie względem pierwszej osoby, jaką zobaczy. Efekt działa ledwie na pięć minut.
6. Pudrowe landrynki
5 sztuk w opakowaniu
Jeśli czujesz, że wiruje w tobie za dużo skrajnych emocji, przytłacza Cię złość, stres, smutek, albo masz nadmiar energii i ekscytacji, których nie masz jak spożytkować, taka mała słodka landrynka może pomóc.
Ten cukierek koi emocje i stabilizuje je do zdrowego poziomu świadomości uczucia, jednak nie bycia nim pochłoniętym czy kontrolowanym. Świetne przed egzaminem, by ukoić nerwy i wykorzystać pełnię sił.
Użyte w wątku jednorazowo daje +1 do Skupienia.
7. Rachatłukum wieloowocowe
5 sztuk w opakowaniu
Wielosmakowe galaretkowate słodycze, na pierwszy rzut oka wyglądające jak zwykłe, mugolskie przysmaki. Ich odmienność polega na słodkim nadzieniu w samym środku cukierka, o działaniu rozweselającym.
Lepiej nie najeść się ich zbyt dużo na raz – nawet jedna znacznie podnosi nastrój, a kilka może doprowadzić do długiego, nieopanowanego śmiechu. Aczkolwiek czemu nie, jeśli masz ochotę!
Efekt rozweselenia trwa jeden wątek. Od spożycia trzech galaretek efekt staje się intensywny.
8. Bomba brokatowa
Przezroczysta kula wielkości piłki tenisowej, mieniąca się w środku kolorowym, jakby brokatowym pyłem. I słusznie! W środku znajduje się kolorowy proszek pomieszany z brokatem.
Do czego służy? Możesz nią rzucić – rozbije się niczym bomba dymna i ogrom kolorów oraz brokatu wypełni otoczenie. Wrzucisz do wody? Zadziała niczym kula do kąpieli – a poza kolorową wodą, mieniącą się niczym brokat, poczujesz swój ulubiony zapach.
Poza kulą, w środku pudełeczka jest pojedyncza notka: „Zamocz mnie w wannie lub rzuć mną!”. Twoja decyzja, co z tym zrobić.
4. Ja tu byłem cały czas.
Dziesięć wątków
Udało ci się - zakończyłeś, od początku swojej przygody tu łącznie 10 wątków. Ty to jesteś jeden na milion. Zgłoś to w Rozliczeniach z linkami do konkretnych wątków. Możesz wybrać sobie jeden z większych, magicznych artefaktów poniżej. Zazwyczaj dostępne są one tylko na eventach, więc to prawie jak kradzież!
Uwaga! Wątek musi mieć więcej niż 3 posty napisane przez Twoją postać by być uznany za wątek.
1. Pióro samoodpowiadające
Być może ktoś pamięta jeszcze, że pióra tego rodzaju zostały lata temu zakazane w Hogwarcie, ale tutaj reklamowane są tylko jako ładne, niebieskie pióra, idealne do pisania sprawdzianów... Nic podejrzanego.
Może przydać się w przypadku prac pisemnych w czasie lekcji lub przepytywania. Uważaj jednak, aby nie zostać przyłapanym - wtedy z pewnością stracisz pióro, punkty dla swojego domu i może nawet trochę wolnego czasu...
Jeśli chcesz użyć pióra, musisz rzucić kostką d10. Zostaniesz przyłapany przy wynikach 1 i 2.
2. Magiczny klucz
Podobno potrafi otworzyć dowolny zamek! Z pewnością natrafisz na swojej drodze na wiele zamkniętych drzwi, szkatułek, czy innych podobnych rzeczy... Alohomora nie zawsze zadziała, jednak mówi się, że tego typu klucze mają większą skuteczność. Jest tylko jeden mały haczyk - ten kluczyk jest bardzo delikatny. Oznacza to, że istnieje duża szansa, że złamie się przy którejś próbie otwarcia kolejnego zamku.
Pierwszy zamek, klucz otworzy bez najmniejszego uszczerbku, jednak od drugiej próby musisz rzucić d6. Przy wynikach 1–3, przedmiot rozpadnie się po otwarciu kolejnego zamku i będzie już niezdatny do użytku.
3. Peleryna-niewidka
Peleryna utkana z sierści demimoza pozwala na ukrycie się pod nią maksymalnie dwóch osób na raz. Z pewnością nauczyciele nie będą zachwyceni widząc ją wśród nagród, jednak ostatecznie nie jest to przedmiot figurujący jako zakazany.
Moc peleryny zacznie słabnąć po 6 wątkach, w których była ona aktywnie używana (a nie tylko wspomniana) i stanie się ona niezdatna do użytku.
4. Felix Felicis
Eliksir zdaje się być nieco rozcieńczony i nie tak silny, jak zakładałyby podręczniki, ale z pewnością zadziała! Zdecydowanie możesz stać się posiadaczem płynnego szczęścia.
Możesz trzykrotnie* użyć eliksiru, aby dowolnie dodać 2 punkty umiejętności na czas dowolnego wątku.
*Użycie eliksiru fabularnie, po uzgodnieniu wątku z innymi graczami, nie liczy się do limitu trzech wątków – oznacza to, że jeśli chcesz wspomnieć o użyciu eliksiru, ale nie potrzebujesz przy tym żadnych dodatnich punktów, baw się dobrze (tylko rozsądnie)! Pamiętaj jednak, że po trzecim użyciu eliksiru dla zdobycia punktów, nie możesz go już użyć – dopiłeś zawartość do końca.
5. Eliksir Pokoju
Niewielka fioleczka z dozownikiem, odmierzająca odpowiednio kropelkę płynu. A co jest tym płynem? Eliksir pokoju! Polega dokładnie na tym, że osoba, która go spożyje, zostaje wyzbyta agresji, złości, zazdrości czy wszelkich negatywnych, agresywnych w jakiś sposób emocji, zastępując je wszystkim przeciwnym – pokojowym nastawieniem, radością, życzliwością etc. Czy wtedy świat nie jest dużo piękniejszy! Nawet kolory wokół są żywsze i wręcz zachwycające! Chociaż to akurat faktyczny efekt uboczny eliksiru...
Jedna kropelka zapewnia pół godziny efektu. W jednej fiolce znajduje się 12 kropli.
6. Sakiewka bez dna (czerwona lub fioletowa)
Zaczarowana sakiewka, która faktycznie mieści dużo więcej, niż mogłoby się wydawać po jej rozmiarze, ale z pewnością ma dno, co bez wątpienia zauważysz, jeśli spróbujesz umieścić w niej zawartość swojego kufra – prawdopodobnie prawie ci się to uda! Oczywiście tylko jeśli przedmioty wejdą przez otwór sakwy.
Nie wiesz jednak, że za każdym razem, gdy wspomnisz na głos o przedmiocie, który znajduje się w środku, sakiewka wypluje go z impetem na zewnątrz. Pewnie zauważysz w ciągu paru pierwszych dni użytkowania jej…
7. Pogoda w butelce: Zestaw
Kolejny produkt z Magicznych Dowcipów Weasleyów.
Uwolniona z butelki Pogoda panuje na obszarze dwudziestu pięciu metrów kwadratowych przez kolejną godzinę. Etykieta mówi, że firma nie ponosi odpowiedzialności za szkody, jakie może wyrządzić produkt w pomieszczeniu, jednak podkreśla jednocześnie, że nie zniechęca do podobnych działań.
Zestaw zawiera:
- Kieszonkowe tornado;
- Słoneczny upał;
- Śnieżycę;
- Ulewę;
- Burzę z piorunami;
- Mgłę.
|