Witaj! Logowanie Rejestracja
Zaloguj się
Login:
Hasło:
Nie pamiętam hasła
 
Phoenix Feather › Departament Przestrzegania Prawa Czarodziejów › Pierwsze kroki

Tryby wyświetlania wątku
Linia Fabularna
Feniks
Administrator
Ravenclaw 0%
Absolwent
b. bogaty ?
Karta postaci
Kuferek

Pióra: 8
#1
26-06-2025, 11:07 PM
[Obrazek: MdWJAzF.png]

Prorok Codzienny
|
Miejsce Zdarzenia

Hogwart to nie tylko przedmioty szkolne, lekcje i relacje. To miejsce, które trudno nazwać normalnym. Od zarania dziejów dzieją się w nim rzeczy - zarówno pozytywne jak i negatywne - które nawet dla czarodziejów, przyzwyczajonych do magii w ich życiu, mogą wydawać się niecodzienne.
Dlatego od dziś na forum funkcjonuje również Linia Fabularna.

Czym jest linia fabularna?

W przypadku forum jest to jeden, rozwijający się wątek, podzielony na rozdziały, będący tłem dla użytkowników forum. Możecie wybrać, czy chcecie w nim uczestniczyć aktywnie, rozwiązując go i pchając historię do przodu, czy zachować go jako ciekawostkę, swego rodzaju ubarwienie fabuły, kontekst. Niemniej jednak, wraz z rozwojem i odkrywanymi tajemnicami, będzie wpływał na realia miejsca, w którym przyszło Wam się uczyć.


Scenariusze
rozwoju fabularnego


Dla użytkowników, którzy chcieliby zbadać zagadki Rozdziału Pierwszego, przygotowaliśmy Scenariusze: misje dla postaci, których wykonanie daje nie tylko dodatkowe korzyści w postaci 20 piór feniksa, ale też gwarancje odnalezienia wskazówek - tropów, podpowiedzi, znalezisk związanych z zdarzeniem.

W miarę rozwoju, oraz odkrywania nowych tajemnic, będą pojawiać się nowe scenariusze, które pozwolą nakierować Wasze postaci na nowe fakty.

[1] Echo pod sklepieniem
Badanie miejsc zdarzenia

Status: dostępne
Wykonanie: 0/2 (dozwolone max 2 grupy, 1–2 osoby w każdej)

Wiesz, że w obu przypadkach ofiary znajdowane były w różnych miejscach - ostatnio w łazience, wcześniej w jednej z sal lekcyjnych. Czy coś łączy te miejsca? A może coś pozostało na miejscu zdarzenia?

Wymagania i szczegóły:
Twoim zadaniem będzie odwiedzenie jednej z tych przestrzeni fabularnie i dokładne jej przebadanie:

Sala lekcyjna (z incydentu z 20 października) dostępne
Łazienka na II piętrze (ostatni przypadek) dostępne



[2] Kota nie ma, myszy harcują
Przeszukanie kwater prywatnych

Status: dostępne
Wykonali: 0/4 (dozwolone prace w parach)

Co, jeśli odpowiedź kryje się w rzeczach osobistych? Notatki, zeszyty, rysunki, książki, drobiazgi - to wszystko może powiedzieć więcej, niż ofiary mogłyby wyznać.

Wymagania i szczegóły:
Twoim zadaniem będzie fabularne przedostanie się do dormitorium jednej z ofiar która nie została wybudzona i przeszukanie jej rzeczy. Musisz zdecydować: działasz w porozumieniu z kimś z ich domu, a może wymyślasz inny sposób na dostęp?

Milo Lee (Ravenclaw, 5 rok) dostępne
Bellamy Heere (Hufflepuff, 7 rok) dostępne
Cassandra Montrose (Ravenclaw, 6 rok) dostępne
Ariadna Livio (Ravenclaw, 2 rok) dostępne



[3] Na obserwacji
Skrzydło Szpitalne

Status: dostępne
Wykonali: 0/1 (dozwolona praca w grupach)

W Hogwarcie jest miejsce, gdzie nikt nie zagląda bez potrzeby - Skrzydło Szpitalne. To tam przebywają uczniowie, którzy nie odzyskali przytomności. Przykryci kocami, nieruchomi, cisi.

Wymagania i szczegóły:
Twoim zadaniem będzie odwiedzenie skrzydła szpitalnego i dowiedzenie się jak najwięcej w sprawie. Czy będzie to obserwacja nadal śpiących uczniów? A może trafisz na kogoś z wybudzonych, który zechce podzielić się z Tobą czymkolwiek pamięta?



[4] Program ochrony zwierząt
Opieka nad opuszczonymi sowami


Status: dostępne
Wykonali: 0/1 (dozwolona praca w grupach)

Kiedy uczeń trafia do Skrzydła Szpitalnego, ktoś zazwyczaj zajmuje się jego zwierzęciem - opiekun dormitorium przypomina o karmieniu kotów, szczurów, żab. Ale w przypadku sów… nikt nie pomyślał.
Wielu uczniów korzysta z sowiarni tylko okazjonalnie. A te, które należą do nie obudzonych, zaczęły się niepokoić.

Wymagania i szczegóły:
Twoim zadaniem jest zaopiekować się sowami należącymi do uczniów w śpiączce. Możesz sam się tego podjąć, zostać o to poproszony, lub przypadkiem trafić do sowiarni i zauważyć problem.



Wskazówki



Żeby ułożyć układankę, należy najpierw skompletować puzzle, które z czasem składać się będą w większą całość. A Wy, drodzy użytkownicy, możecie je znaleźć w każdej chwili.
Podczas wykonywania scenariuszy lub znalezienia się postacią w odpowiednim miejscu i czasie, Mistrz Gry może wtrącić się w Waszą rozgrywkę. Przy odrobinie szczęścia i dobrze podjętych przez Was decyzjach, możecie znaleźć poszlaki podpowiadające Wam, co tak naprawdę przytrafiło się uczniom.

Wszystkie znalezione wskazówki, wraz z postaciami które je odnalazły, znajdować się będą poniżej - a każdy, komu uda się zdobyć wskazówkę zyska dodatkowe 5 PF.

Zobacz wskazówki
1. _________
1. _________
1. _________
1. _________
1. _________
Szukaj
« Starszy wątek | Nowszy wątek »


Skocz do:

  • Kontakt
  • Phoenix Feather
  • Wróć do góry
  • Wersja bez grafiki
  • Oznacz wszystkie działy jako przeczytane
  • RSS
Aktualny czas: 01-07-2025, 12:26 PM Polskie tłumaczenie © 2007-2025 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.
Theme Crafted by Rooloo
Tryb normalny
Tryb drzewa