➤ Róźdżka: Czarny Orzech, sierść kelpie, długość, bardzo sztywna, +2 punkty do Eliksirów +2 punkty do ONMS
➤ "Eliksiry dla zaawansowanych"
➤ fiolka antidotum na popularne trucizny
➤ "Otruj, Wylecz, Zaurocz"
➤ "Podstawy samoobrony: Najważniejsze zaklęcia i jak podejść do problemu strategicznie"
➤ "Kochanie, zmieniłem dzieciaki w gumochłony:
Praktyczny Poradnik Transmutacji"
➤ "Zbiór wskazówek od największych gwiazd Quidditcha: 1958 - 2014"
➤ Torba szkolna: Gryffindor
Eliksiry,
Historia Magii,
Obrona przed Czarną Magią,
Opieka nad Magicznymi Stworzeniami,
Transmutacja,
Zaklęcia,
Zielarstwo
Kupiłaś następujące książki: "Eliksiry dla zaawansowanych"
Wpisz do swojego Kuferka!
Tym samym dostajesz punkty umiejętności: +3 do Eliksirów Korzystaj mądrze.
Za aktywny udział w zajęciach Eliksirów oraz ukończenie eliksiru poprawnie otrzymujesz 2 punkty Eliksirów oraz fiolkę antidotum na popularne trucizny. Gratulacje!
Być może tytuł książki brzmi nieco agresywnie i z pewnością wielu z twoich bliskich nie chciałoby zobaczyć cię z egzemplarzem tej pozycji, ale chyba liczy się zawartość, prawda? A ta z pewnością nauczy cię skutecznie... Cóż, otruć, wyleczyć, czy zauroczyć.
Podstawy samoobrony: Najważniejsze zaklęcia i jak podejść do problemu strategicznie
(+ 1 Punkty OPCM + 1 Punkt Refleksu)
Ten podręcznik jest być może nieco bardziej brutalny, niż te, którymi obecnie posługując się uczniowie Hogwartu, ale z pewnością nie należy do Działu Ksiąg Zakazanych. Zdaje się, że nawet słyszałeś o egzemplarzu tej książki w murach szkolnej biblioteki, ale ta nigdy nie została zwrócona. Być może to Twoja szansa? Słyszałeś chyba wiele dobrego o radach tu wskazanych.
Kochanie, zmieniłem dzieciaki w gumochłony:
Praktyczny Poradnik Transmutacji
(+ 2 Punkt Transmutacji)
Nazwa podręcznika zdecydowanie ma przyciągnąć uwagę potencjalnych odbiorców, ale nie powinni być oni zawiedzeni, bowiem już w przedmowie zawarta jest prawdziwa historia nawiązująca do tytułu.
Zbiór wskazówek od największych gwiazd Quidditcha: 1958 - 2014
(+ 1 Punkt Latania)
Autor książki przytacza fragmenty wywiadów z największymi gwiazdami Quidditcha od roku 1958. Jakie są największe sekrety tego sportu? Znasz najbardziej efektywny trening? Co powinieneś dodać do swojej rozgrzewki przed meczem? Jakie triki miotlarskie będą najbardziej efektowne i pozwolą i tobie stać się kiedyś legendą?! Wszystko to i dużo więcej dowiesz się ze Zbioru wskazówek.
Torba Szkolna
(+ 1 Punkt Skupienia)
Torby szkolne są ważnym elementem mundurka, szczególnie dla osób biorących swoją edukację na poważnie. Zaprojektowane przez Oonagh torby nie tylko mają ruchome aplikacje na klapie, ale również są zaczarowane tak, żeby organizacja ich wnętrza była łatwa i przyjemna - wrzucisz coś do torby, to znajdzie swoje miejsce samo! Koniec z rozlanymi kałamarzami, połamanymi piórami i pogniecionymi stronami niedbale wetkniętych podręczników! Dostępne są cztery wzory (odpowiednie dla ucznia każdego z domów):
1. Ravenclaw - aplikacja lecącego orła (macha skrzydłami i zatacza koła)
2. Gryffindor - aplikacja odpoczywającego lwa (siada, kładzie się, ziewa i przeciąga)
3. Hyfflepuff - aplikacja ciekawskiego borsuka obwąchującego całą możliwą przestrzeń klapy torby
4. Slytherin - aplikacja pełzającego po klapie węża
Gratulacje, wygrałeś!
Otrzymujesz do swojego kuferka nagrodę Pogoda w butelce: Grad.
To kolejny produkt z Magicznych Dowcipów Weasleyów.
Uwolniona z butelki Pogoda panuje na obszarze dwudziestu pięciu metrów kwadratowych przez kolejną godzinę. Etykietka mówi, że firma nie ponosi odpowiedzialności za szkody, jakie może wyrządzić produkt w pomieszczeniu, jednak podkreśla jednocześnie, że nie zniechęca do podobnych działań.
Jarmark: Drugi próg wyzwania grupowego osiągnięty!
Super, że uczestniczysz w evencie! Wszyscy, którzy do tej pory wydali Pióra na Jarmarku, otrzymują 1 punkt umiejętności za osiągnięcie progu 1.000 wydanych Piór! Oby tak dalej!
Twoja nowa suma punktów w Kuferku wynosi 45
Jarmark: Trzeci próg wyzwania grupowego osiągnięty!
Super, że uczestniczyłeś w evencie! Wszyscy, którzy wydali Pióra na Jarmarku, otrzymują 1 punkt umiejętności oraz 30 PF za osiągnięcie progu 1.500 wydanych Piór!
Do zobaczenia przy kolejnym evencie!
Twoja nowa suma punktów w Kuferku wynosi 46
Za udział w lekcji Zaklęć (zgodnie z poziomem aktywności i zaangażowania) otrzymujesz 1 punkt Zakleć.
W wyniku silnego zaklęcia Protego rzuconego wspólnie przez przeciwną grupę, zaklęcie Rictusempra odbiło się od tarczy i uderzyło we wszystkich uczniów początkowo rzucających je zgodnie z organizacją zajęć. Efekty zaklęcia, czyli:
niekontrolowane napady chichotu;
wyjątkowo dobry nastrój;
ból mięśni twarzy od bezustannego uśmiechu
utrzymywać się będą przez 3 godziny po zakończeniu lekcji zaklęć.
Twoja nowa suma punktów w Kuferku wynosi 48