Za udział w zajęciach Historii Magii otrzymujesz 2 punkty do Historii Magii. Zapraszamy do udziału w nadchodzących lekcjach!
Z kolei za wygrany konkurs otrzymujesz prezent, w którym znajduje się przezroczysta kula wielkości piłki tenisowej. W środku znajduje się kolorowy proszek pomieszany z brokatem. Do czego służy? Możesz nią rzucić, wydaje się w miarę trwała. Gdy tylko mocniej uderzy jednak w jakąkolwiek przeszkodę, rozbije się niczym bomba dymna i ogrom kolorów i brokatu wypełni otoczenie. Wrzucisz do wody? Zadziała niczym kula do kąpieli, a poza kolorową wodą, mieniącą się niczym brokat właśnie, poczujesz swój ulubiony zapach. Poza kulą, w środku pudełeczka jest pojedyncza notka: "Zamocz mnie w wannie lub rzuć mną!". Twoja decyzja co z tym zrobić.
Jarmark: Pierwszy próg wyzwania grupowego osiągnięty!
Super, że uczestniczysz w evencie! Wszyscy, którzy do tej pory wydali Pióra na Jarmarku, otrzymują 15 PF za osiągnięcie progu 500 wydanych Piór! Oby tak dalej!
Jarmark: Drugi próg wyzwania grupowego osiągnięty!
Super, że uczestniczysz w evencie! Wszyscy, którzy do tej pory wydali Pióra na Jarmarku, otrzymują 1 punkt umiejętności za osiągnięcie progu 1.000 wydanych Piór! Oby tak dalej!
Twoja nowa suma punktów w Kuferku wynosi 28
Może ta książka pojawiła się na stoisku z myślą o mieszkańcach Hogsmeade, a nie uczniów odwiedzających wioskę w ten weekend, ale przecież większość z nich będzie w końcu zmuszona gotować dla siebie! W dodatku, mimo że jest to książka kucharska, to też pewien sposób na podszkolenie się z zaklęć. Pytanie ilu uczniów nie odstrasza książka kulinarna i wystarczająco lubi ser...
Jak zapamiętywać i nie zwariować bez myślodsiewni
(+ 1 Punkt Pamięci)
Każdy to przechodził. Czasem chodziło o daty na historii magii, innym razem o urodziny najbliższych, imiona nowych znajomych, spotkania towarzyskie... Masz problemy z zapamiętywaniem? Może masz za dużo na głowie? Niezależnie od powodu, ta książka pomoże Ci przyswoić... No właśnie. To co jest Ci tak potrzebne!
Podstawy samoobrony: Najważniejsze zaklęcia i jak podejść do problemu strategicznie
(+ 1 Punkt OPCM + 1 Punkt Refleksu)
Ten podręcznik jest być może nieco bardziej brutalny, niż te, którymi obecnie posługując się uczniowie Hogwartu, ale z pewnością nie należy do Działu Ksiąg Zakazanych. Zdaje się, że nawet słyszałeś o egzemplarzu tej książki w murach szkolnej biblioteki, ale ta nigdy nie została zwrócona. Być może to Twoja szansa? Słyszałeś chyba wiele dobrego o radach tu wskazanych.
Słodka Lukrecja
(5 lasek lukrecji)
Nowy produkt, który widzicie po raz pierwszy! Dobrze byłoby go spróbować, prawda?
Lukrecja ma najwyraźniej niewielką ilość amortencji, która sprawia, że każdy go spróbuje produktu, czuje nagłe zauroczenie względem pierwszej osoby, jaką zobaczy. Efekt działa ledwie na pięć minut.
Pudrowe landrynki
(5 sztuk | +1 do Skupienia / wątek)
Jeśli czujesz, że wiruje w tobie za dużo skrajnych emocji, przytłacza Cię złość, stres, smutek, albo masz nadmiar energii i ekscytacji, których nie masz jak spożytkować, taka mała słodka landrynka może pomóc. Ten cukierek koi emocje i stabilizuje je do zdrowego poziomu świadomości uczucia, jednak nie bycia nim pochłoniętym czy kontrolowanym. Świetne przed egzaminem by ukoić nerwy i wykorzystać pełnię sił.
Użyte przed nauką lub egzaminem jednorazowo daje +1 do Skupienia.
Rachatłukum wieloowocowe
(10 sztuk)
Wielosmakowe galaretkowate słodycze, na pierwszy rzut oka wyglądające jak zwykłe, mugolskie przysmaki. Ich odmienność polega na słodkim nadzieniu w samym środku cukierka, o działaniu rozweselającym. Lepiej nie najeść się ich zbyt dużo na raz, nawet jedna znacznie podnosi nastrój, a kilka może doprowadzić do długiego, nieopanowanego śmiechu. Aczkolwiek czemu nie, jeśli masz ochotę!
Efekt rozweselenia trwa jeden wątek. Od spożycia trzech galaretek efekt staje się intensywny.
Color me surprised
Najzwyklejsze białe koszule o kroju dokładnie takim samym, jak te mundurkowe. Ale czy na pewno są one takie zwyczajne? Otóż koszula na wieszaku faktycznie jest biała, ale po założeniu przybiera delikatny odcień jednego z czterech kolorów, w zależności do jakiego domu przynależy noszący ją uczeń (lub należał noszący ją nauczyciel):
1. Ravenclaw - błękit nieba
2. Gryffindor - blada ceglana czerwień
3. Hufflpuff - delikatny odcień żółci
4. Slytherin - miętowa zieleń
Torba szkolne
(+ 1 Punkt Skupienia)
Torby szkolne są ważnym elementem mundurka, szczególnie dla osób biorących swoją edukację na poważnie. Zaprojektowane przez Oonagh torby nie tylko mają ruchome aplikacje na klapie, ale również są zaczarowane tak, żeby organizacja ich wnętrza była łatwa i przyjemna - wrzucisz coś do torby, to znajdzie swoje miejsce samo! Koniec z rozlanymi kałamarzami, połamanymi piórami i pogniecionymi stronami niedbale wetkniętych podręczników! Dostępne są cztery wzory (odpowiednie dla ucznia każdego z domów):
1. Ravenclaw - aplikacja lecącego orła (macha skrzydłami i zatacza koła)
2. Gryffindor - aplikacja odpoczywającego lwa (siada, kładzie się, ziewa i przeciąga)
3. Hyfflepuff - aplikacja ciekawskiego borsuka obwąchującego całą możliwą przestrzeń klapy torby
4. Slytherin - aplikacja pełzającego po klapie węża
Eliksir Pokoju
Niewielka fioleczka z dozownikiem, odmierzająca odpowiednio kropelkę płynu. A co jest tym płynem? Eliksir pokoju! Polega dokładnie na tym, że osoba, która go spożyje, zostaje wyzbyta agresji, złości, zazdrości czy wszelkich negatywnych, agresywnych w jakiś sposób emocji, zastępując je wszystkim przeciwnym - pokojowym nastawieniem, radością, życzliwością etc. Czy wtedy świat nie jest dużo piękniejszy! Nawet kolory wokół są żywsze i wręcz zachwycające! Chociaż to akurat faktyczny efekt uboczny eliksiru...
Jedna kropelka zapewnia pół godziny efektu. W jednej fiolce znajduje się 12 kropli.
Gratulacje, wygrałeś! Otrzymujesz do swojego kuferka nagrodę Ciepła pluszowa salamandra (ciemnofioletowa).
Zabawka ma dwadzieścia centymetrów szerokości i osiemdziesiąt centymetrów długości (wraz z ogonem, oczywiście). Występuje w kilku ciepłych kolorach - jeśli ją wygrasz będziesz mógł wybrać pomarańczową, szkarłatnoczerwoną, bordową lub amarantową.
Ta pluszowa salamandra robi się cieplejsza wraz ze spadającą temperaturą otoczenia. Do tego porusza się powoli - jeśli to możliwe, za swoim właścicielem.
Jarmark: Trzeci próg wyzwania grupowego osiągnięty!
Super, że uczestniczyłeś w evencie! Wszyscy, którzy wydali Pióra na Jarmarku, otrzymują 1 punkt umiejętności oraz 30 PF za osiągnięcie progu 1.500 wydanych Piór!
Do zobaczenia przy kolejnym evencie!
Twoja nowa suma punktów w Kuferku wynosi 34
Kupiłeś następujące przedmioty: Powstanie i upadek czarnej magii
Tysiąc magicznych ziół i grzybów
Mięsożerne drzewa świata
Medytacja: ciało i umysł
Miedziana waga z odważnikami Korzystaj mądrze.