Objaśnienia poszczególnych nagród sprawdź u dołu postu, po rozwinięciu danego dnia!
1
5 Piór Feniksa |
2
5 Piór / Zaczaruj swój ser / Niezwyczajne przygody całkiem zwyczajnego mugola / Zbiór wskazówek od największych gwiazd Quidditcha: 1958 - 2014 |
3
5 Piór / Złoty Portfel / Zestaw Koloryzujący: Iluzje |
4
+1 Punkt Umiejętności |
5
10 Piór Feniksa |
6
10 PFów / Proroctwa: Rozkwit i Upadek... / Podstawy samoobrony... / Magia sprzątania... |
7
1 Darmowy Przerzut |
8
Księga Ruchów Różdżki / Pudełko ze słodyczami |
9
Jak przeżyć retrogradację Merkurego... / Numerologia a życie codzienne / Runy i wytwórstwo ... / Historia czarnoksięstwa ... |
10
20 Piór Feniksa |
11
tylko trochę rozcieńczone Felix Felicis / Harfa Harmonii |
12
Kostka Zaklęć / Pióro Samoodpowiadające |
13
+1 Punkt Umiejętności |
14
30 Piór Feniksa + 1 Darmowy Przerzut |
Co i jak?
Przez 14 dni, każdego dnia od 18 do 31 grudnia, możesz odbierać nagrody z powyższych okienek. Nagroda na dany dzień zostanie odkryta dopiero w momencie, gdy weźmie ją pierwszy użytkownik tego dnia. Oczywiście nie oznacza to, że inni tracą szansę! Wręcz przeciwnie - każdy użytkownik (nie postać!) może odebrać jedną nagrodę dziennie, aby następnie wybrać, której ze swoich postaci ją przekazać.
Jak to zrobić?
To bardzo proste. Wystarczy, że napiszesz dowolny post poniżej, każdego dnia, w którym odbierasz ten mały prezent. Pamiętaj jednak, że jeśli tylko pominiesz którykolwiek z dni, możesz co najwyżej zacząć od nowa, a więc od pierwszego okienka. Jeśli przedmiot, który zebrałbyś drugi raz, nie miałby najmniejszego sensu, otrzymasz jakąś jego równowartość, prawdopodobnie w postaci Piór Feniksa.
Jeśli posiadasz kilka postaci, umieść też post w swoim kuferku. W jego treści, wpisz odebrany przedmiot. Twój post zostanie potem edytowany przeze mnie z konta Feniksa i stanie się oficjalnym wpisem o otrzymaniu nagrody.
Podwójne nagrody
Na niektóre okienka, zaplanowane jest kilka nagród, z których możesz wybrać tylko jedną. Jeśli jednak poza samym odebraniem nagrody postem poniżej, napiszesz tego samego dnia post fabularny, możesz otrzymać podwójną nagrodę - czasem będą to dwa różne przedmioty, innym razem będzie to jedna nagroda pomnożona przez dwa (na przykład w dni, w które nagrodą będą Pióra Feniksa, lub podobne rzeczy).
Do wyboru są dostępne nagrody:
- 5 PFów;
- Książka Zaczaruj swój ser (+1 Punkt Zaklęć);
- Książka Niezwyczajne przygody całkiem zwyczajnego mugola (+1 Punkt Mugoloznawstwa);
- Książka Zbiór wskazówek od największych gwiazd Quidditcha: 1958 - 2014 (+1 Punkt Latania).
Do wyboru są dostępne nagrody:
- 5 PFów;
- Złoty Portfel - Portfel, który zawsze odtwarza dźwięk monet, kiedy jest otwierany, nawet jeśli w środku nic nie ma. Doskonały dla tych, którzy lubią poczucie bogactwa.
- Zestaw Koloryzujący: Iluzje - Kolorowe kredki, które pozwalają na rysowanie iluzji w powietrzu. Bardzo trudne do usunięcia, a ich użytek uważany jest za wandalizm. Do użytku w maksymalnie 5 wątkach. Iluzje zostają w temacie na 5d6 dni.
Do wyboru są dostępne nagrody:
- 10 PFów;
- Proroctwa: Rozkwit i Upadek, którego Wielcy mogli uniknąć (+2 Punkty Wróżbiarstwa);
- Podstawy samoobrony: Najważniejsze zaklęcia i jak podejść do problemu strategicznie (+1 Punkt OPCM, +1 Punkt Refleksu);
- Magia sprzątania: Jak robią to mugole? (+1 Punkt Mugoloznawstwa, +1 Punkt Skupienia).
Do wyboru są dostępne nagrody:
- Księga Ruchów Różdżki (+1 do wyników podczas uczenia się nowych zaklęć. Działa do 3 wątków);
- Pudełko ze słodyczami (zawiera: Opakowanie Fasolek Wszystkich Smaków (15); Opakowanie Słodkiej Lukrecji (5) - z nutką amortencji o bardzo krótkim działaniu; Opakowanie Pudrowych landrynek (5) - +1 do Skupienia / wątek).
Do wyboru są dostępne nagrody:
- Jak przeżyć retrogradację Merkurego i nie zwariować (+2 Punkty Astronomii);
- Numerologia a życie codzienne (+1 Punkt Numerologii, +1 Punkt Historii Magii);
- Runy i wytwórstwo przedmiotów użytkowych (+2 Punkty Starożytnych Run);
- Historia czarnoksięstwa, czyli co poszło nie tak (+2 Punkty Historii Magii).
Do wyboru są dostępne nagrody:
- Harfa Harmonii - Instrument muzyczny, który, gdy jest grany, ma moc łagodzenia magicznych istot. Popularna wśród magizologów;
- tylko trochę rozcieńczone Felix Felicis - możesz trzykrotnie* użyć eliksiru, aby dowolnie dodać 2 punkty umiejętności na czas dowolnego wątku.
*użycie eliksiru fabularnie, po uzgodnieniu wątku z innymi graczami nie liczy się do limitu trzech wątków - oznacza to, że jeśli chcesz wspomnieć o użyciu eliksiru, ale nie potrzebujesz przy tym żadnych dodatnich punktów, baw się dobrze (tylko rozsądnie)! Pamiętaj jednak, że po trzecim użyciu eliksiru dla zdobyciu punktów, nie możesz go już użyć - dopiłeś zawartość do końca.
Do wyboru są dostępne nagrody:
- Pióro Samoodpowiadające - Może przydać się w przypadku prac pisemnych w czasie lekcji lub przepytywania. Uważaj jednak, aby nie zostać przyłapanym - wtedy z pewnością stracisz pióro, punkty dla swojego domu i może nawet trochę wolnego czasu...
Jeśli chcesz użyć pióra, musisz rzucić kostką d10. Zostaniesz przyłapany przy wynikach 1 i 2.;
- Kostka Zaklęć - Kostka, która wybiera losowe zaklęcie zapisane na jej ściankach. Idealna do robienia pranków. Jej działanie opiera się na rzucie d6 i dotyka osobę (jeśli dotyczy), która stoi najbliżej, gdy wypadnie dane zaklęcie:
1. Culicibus - zaklęcie tworzące komary wokół przeciwnika.
2. Inpletsum - zaklęcie zaklejające buzię.
3. Squamae - zaklęcie powodujące, że skóra przeciwnika pokrywa się rybimi łuskami.
4. Fumos - zaklęcie, za którego pomocą można wyczarować chmurę podobną do zasłony dymnej.
5. Accipere ventus - zaklęcie wywołujące niewielki wiatr. Zaklęcie idealne na upały.
6. Metelojinx - zaklęcie modyfikujące pogodę, które tworzy niewielką, lokalną burzę.