➤ Róźdżka: lipa, włos południcy, 11 i 3/4, bardzo sztywna, +2 punkty do Eliksirów +2 punkty do OPCM
➤ Eliksiry dla zaawansowanych
➤ Miedziana waga z odważnikami
➤ Zestaw szklanych fiolek
Eliksiry,
Transmutacja,
Obrona przed Czarną Magią,
Zaklęcia
Kupiłeś następujące przedmioty: "Eliksiry dla zaawansowanych"
Miedziana waga z odważnikami
Zestaw szklanych fiolek
Wpisz do swojego Kuferka!
Tym samym dostajesz punkty umiejętności: +5 do Eliksirów Korzystaj mądrze.
Gratulacje, wygrałeś! Otrzymujesz do swojego kuferka nagrodę Pióro samoodpowiadające.
Być może ktoś pamięta jeszcze, że pióra tego rodzaju zostały lata temu zakazane w Hogwarcie, ale tutaj reklamowane są tylko jako ładne, niebieskie pióra, idealne do pisania sprawdzianów... Nic podejrzanego.
Może przydać się w przypadku prac pisemnych w czasie lekcji lub przepytywania. Uważaj jednak, aby nie zostać przyłapanym - wtedy z pewnością stracisz pióro, punkty dla swojego domu i może nawet trochę wolnego czasu...
Jeśli chcesz użyć pióra, musisz rzucić kostką d10. Zostaniesz przyłapany przy wynikach 1 i 2.
Gratulacje, wygrałeś! Otrzymujesz do swojego kuferka nagrody 1. Pluszowa Akromantula 2. Szmaragdowozielony Mały Pluszowy Smok.
1. Najlepsza nagroda z puli dla niektórych oraz najgorszy koszmar dla całej reszty! Pluszowa akromantula nie tylko ma czterdzieści centymetrów szerokości oraz przypomina prawdziwego, choć nieco łagodniejszego pająka z większymi czterema parami oczu, ale została również odpowiednio zaczarowana, by poruszać się - z założenia za swoim właścicielem, choć zdarza się jej zbaczać ze swojej trasy... Trafi na kogoś odpowiedzialnego, czy raczej będzie przyprawiać o zawał wszystkich arachnofobów?
2. Szmaragdowozielony Pluszowy Smok mierzy dziesięć centymetrów i potrafi robić za uroczą zapalniczkę, ziejącą ogniem z pyszczka. Potrafi też latać, trzymając się blisko swojego właściciela, ale nie poleca się spacerów z nimi, ponieważ są niesamowicie wolne i łatwo się gubią. Tuż nad ogonem, między skrzydłami, smok ma niewielki karabińczyk.
Dodatkowo do nagrody specjalnej otrzymujesz przerzut do jednorazowego wykorzystania przy dowolnej sytuacji! Niech chociaż druga kostka dotrzyma Ci szczęścia - liczę że pomoże Ci kiedyś uniknąć niewygodnej sytuacji.
Gratulacje, wygrałeś! Otrzymujesz do swojego kuferka nagrodę Pogoda w butelce: Burza z piorunami.
Kolejny produkt z Magicznych Dowcipów Weasleyów.
Uwolniona z butelki Pogoda panuje na obszarze dwudziestu pięciu metrów kwadratowych przez kolejną godzinę. Etykietka mówi, że firma nie ponosi odpowiedzialności za szkody, jakie może wyrządzić produkt w pomieszczeniu, jednak podkreśla jednocześnie, że nie zniechęca do podobnych działań.
Jarmark: Pierwszy próg wyzwania grupowego osiągnięty!
Super, że uczestniczysz w evencie! Wszyscy, którzy do tej pory wydali Pióra na Jarmarku, otrzymują 15 PF za osiągnięcie progu 500 wydanych Piór! Oby tak dalej!
Jarmark: Drugi próg wyzwania grupowego osiągnięty!
Super, że uczestniczysz w evencie! Wszyscy, którzy do tej pory wydali Pióra na Jarmarku, otrzymują 1 punkt umiejętności za osiągnięcie progu 1.000 wydanych Piór! Oby tak dalej!
Twoja nowa suma punktów w Kuferku wynosi 38
Jarmark: Trzeci próg wyzwania grupowego osiągnięty!
Super, że uczestniczyłeś w evencie! Wszyscy, którzy wydali Pióra na Jarmarku, otrzymują 1 punkt umiejętności oraz 30 PF za osiągnięcie progu 1.500 wydanych Piór!
Do zobaczenia przy kolejnym evencie!
Twoja nowa suma punktów w Kuferku wynosi 39
Za udział w lekcji Zaklęć (zgodnie z poziomem aktywności i zaangażowania) otrzymujesz 1 punkt Zakleć oraz 10 PF.
W wyniku silnego zaklęcia Protego rzuconego wspólnie przez przeciwną grupę, zaklęcie Rictusempra odbiło się od tarczy i uderzyło we wszystkich uczniów początkowo rzucających je zgodnie z organizacją zajęć. Efekty zaklęcia, czyli:
niekontrolowane napady chichotu;
wyjątkowo dobry nastrój;
ból mięśni twarzy od bezustannego uśmiechu
utrzymywać się będą przez 3 godziny po zakończeniu lekcji zaklęć.
Twoja nowa suma punktów w Kuferku wynosi 40
Kolorowe kredki, które pozwalają na rysowanie iluzji w powietrzu. Bardzo trudne do usunięcia, a ich użytek uważany jest za wandalizm. Do użytku w maksymalnie 5 wątkach. Iluzje zostają w temacie na 5d6 dni.