Kupiłeś następujące przedmioty: Pasta Fleetwooda
"Jak wybrać miotłę"
Zestaw kryształowych fiolek
Wpisz do swojego Kuferka!
Tym samym dostajesz punkty umiejętności: +2 do Eliksirów
+4 do Latania Korzystaj mądrze.
Za aktywny udział w zajęciach Eliksirów oraz dzielne próby uwarzenia eliksiru otrzymujesz 2 punkty Eliksirów.
W związku z efektami ubocznymi, do 8:00 rano 30 września Mickey widzi niczym przez gęstą, mleczną mgłę. Nie zapomnij wspomnieć o tym w swoich wątkach w tym okresie!
Gratulujemy wygranej w wyścigu!
Wraz z chwałą i sławą wśród uczniów Hogwartu, otrzymujesz też 1 punkt do Latania lub Refleksu (zgodnie z Twoim wyborem) oraz 30 Piór.
Gratulacje, wygrałeś!
Otrzymujesz do swojego kuferka nagrodę Pogoda w butelce: Zestaw.
To kolejny produkt z Magicznych Dowcipów Weasleyów.
Uwolniona z butelki Pogoda panuje na obszarze dwudziestu pięciu metrów kwadratowych przez kolejną godzinę. Etykietka mówi, że firma nie ponosi odpowiedzialności za szkody, jakie może wyrządzić produkt w pomieszczeniu, jednak podkreśla jednocześnie, że nie zniechęca do podobnych działań.
Jarmark: Pierwszy próg wyzwania grupowego osiągnięty!
Super, że uczestniczysz w evencie! Wszyscy, którzy do tej pory wydali Pióra na Jarmarku, otrzymują 15 PF za osiągnięcie progu 500 wydanych Piór! Oby tak dalej!
Jarmark: Drugi próg wyzwania grupowego osiągnięty!
Super, że uczestniczysz w evencie! Wszyscy, którzy do tej pory wydali Pióra na Jarmarku, otrzymują 1 punkt umiejętności za osiągnięcie progu 1.000 wydanych Piór! Oby tak dalej!
Twoja nowa suma punktów w Kuferku wynosi 40
Gratulacje, wygrałeś! Otrzymujesz do swojego kuferka nagrody 1. Pogoda w butelce: Ulewa 2. Karmazynowy Mały Pluszowy Smok.
1. Kolejny produkt z Magicznych Dowcipów Weasleyów.
Uwolniona z butelki Pogoda panuje na obszarze dwudziestu pięciu metrów kwadratowych przez kolejną godzinę. Etykietka mówi, że firma nie ponosi odpowiedzialności za szkody, jakie może wyrządzić produkt w pomieszczeniu, jednak podkreśla jednocześnie, że nie zniechęca do podobnych działań.
2. Karmazynowy Pluszowy Smok mierzy dziesięć centymetrów i może robić za uroczą zapalniczkę, ziejącą ogniem z pyszczka. Potrafi też latać, trzymając się blisko swojego właściciela, ale nie poleca się spacerów z nimi, ponieważ są niesamowicie wolne i łatwo się gubią. Tuż nad ogonem, między skrzydłami, smok ma niewielki karabińczyk.
Dodatkowo do nagrody specjalnej otrzymujesz przerzut do jednorazowego wykorzystania przy dowolnej sytuacji! Niech chociaż druga kostka dotrzyma Ci szczęścia - liczę że pomoże Ci kiedyś uniknąć niewygodnej sytuacji.
Zbiór wskazówek od największych gwiazd Quidditcha: 1958 - 2014
(+ 1 Punkt Latania)
Autor książki przytacza fragmenty wywiadów z największymi gwiazdami Quidditcha od roku 1958. Jakie są największe sekrety tego sportu? Znasz najbardziej efektywny trening? Co powinieneś dodać do swojej rozgrzewki przed meczem? Jakie triki miotlarskie będą najbardziej efektowne i pozwolą i tobie stać się kiedyś legendą?! Wszystko to i dużo więcej dowiesz się ze Zbioru wskazówek.
Podstawy samoobrony: Najważniejsze zaklęcia i jak podejść do problemu strategicznie
(+ 1 Punkty OPCM + 1 Punkt Refleksu)
Ten podręcznik jest być może nieco bardziej brutalny, niż te, którymi obecnie posługując się uczniowie Hogwartu, ale z pewnością nie należy do Działu Ksiąg Zakazanych. Zdaje się, że nawet słyszałeś o egzemplarzu tej książki w murach szkolnej biblioteki, ale ta nigdy nie została zwrócona. Być może to Twoja szansa? Słyszałeś chyba wiele dobrego o radach tu wskazanych.
Otruj, Wylecz, Zaurocz
(+ 2 Punkty Eliksirów)
Być może tytuł książki brzmi nieco agresywnie i z pewnością wielu z twoich bliskich nie chciałoby zobaczyć cię z egzemplarzem tej pozycji, ale chyba liczy się zawartość, prawda? A ta z pewnością nauczy cię skutecznie... Cóż, otruć, wyleczyć, czy zauroczyć.
Podręcznik psychologii hipogryfów
(+ 2 Punkty ONMS)
Psychologia hipogryfów pozwala nam zrozumieć zachowania naszych pierzastych przyjaciół na tyle, aby obie strony mogły poczuć się swobodnie w swoim towarzystwie. Ten podręcznik pozwoli ci zapoznać się z potrzebami tych szlachetnych stworzeń. Dowiesz się, jak najlepiej je traktować, szanując tym samym ich naturę.
Jarmark: Trzeci próg wyzwania grupowego osiągnięty!
Super, że uczestniczyłeś w evencie! Wszyscy, którzy wydali Pióra na Jarmarku, otrzymują 1 punkt umiejętności oraz 30 PF za osiągnięcie progu 1.500 wydanych Piór!
Do zobaczenia przy kolejnym evencie!
Twoja nowa suma punktów w Kuferku wynosi 48