Ravenclaw |
0% |
Absolwent |
|
b. bogaty |
? |
Pióra: 5
Sklepik Mistrza Gry
Tu można wykorzystać zarobione na fabule Pióra Feniksa. Część przedmiotów służy jedynie zyskaniu punktów umiejętności lub bonusów do poszczególnych czynności, część zaś wykorzystywana jest jedynie na fabule, na przykład znane wszystkim fasolki wszystkich smaków.
Niektóre przedmioty jednak postać może mieć nawet jeśli nie zakupiła go w tym temacie, na przykład talię kart do tarota. Na fabule jednak może z takiej talii lub innego przedmiotu korzystać tylko i wyłącznie w dwóch przypadkach:
1. Zakupiono dany przedmiot w tym temacie.
2. Już na poziomie Karty Postaci wspomniano o posiadaniu przez daną postać tego przedmiotu, jego posiadanie jest uzasadnione i w jakiś sposób istotne dla postaci.
W innych przypadkach postać nie może korzystać z niego na fabule. Również jeśli gracz nie zakupił w sklepiku danej rzeczy nawet w przypadku gdy ją posiada w ekwipunku, nie liczą się żadne bonusy wynikające z jej posiadania. Bonus należy się tylko graczom, którzy dokonali zakupu w sklepiku.
Uwaga! W przypadku zniszczenia lub utraty przedmiotów w jakikolwiek sposób, dodane punkty należy z powrotem odjąć w kuferku.
Uwaga! W przypadku zniszczenia miotły w jakikolwiek sposób, dodane punkty należy z powrotem odjąć w kuferku.
40 PF | +2 pkt do wybranej umiejętności |
60 PF | +3 pkt do wybranej umiejętności |
80 PF | +4 pkt do wybranej umiejętności |
100 PF | +5 pkt do wybranej umiejętności |
Uwaga! Wyżej wymienione punkty przysługują do jednej umiejętności, nie ma możliwości przydzielenia kupionych punktów do kilku przedmiotów.
20 PF | Wycior Zgryzot
Eliksir natychmiast niwelujący skutki zatrucia alkoholowego, innymi słowy: kaca.
Czas działania: 1 użycie |
20 PF | Skradankot
Twoje kroki stają się bezszelestne.
Czas działania: 6 godzin |
20 PF | Mrokowid
Widzisz w ciemności niemalże tak dobrze, jak w dzień.
Czas działania: 6 godzin |
20 PF | Wywar Kolorowirowy
Twoje włosy do końca dnia mienią się na wszystkie kolory tęczy.
Czas działania: 24 godziny |
20 PF | FlamaZaham
Eliksir zwiększający odporność na poparzenia. W razu wystawienia skóry na czynnik parzący, poparzenia pojawiają się znacznie później i nie tak poważne. Przydatne przy gotowaniu eliksirów, które mogą chlapać, spacerów po pustyni w środku dnia i innych. Nieskuteczny w przypadku smoczego oddechu.
Czas działania: 24 godziny |
20 PF | Mikstura Akwaskoku
Po wypiciu mikstury możesz spokojnie stąpać po powierzchni wody, nie mając przy tym najmniejszych szans dostać się pod jej taflę. Pewna niewidzialna powłoka zdaje się chronić Cię przed wodą, w związku z czym nawet się nie zmoczysz.
Ostrzeżenie: Zaleca się stosować po kąpieli, lub prysznicu - podczas działania eliksiru nie będzie to możliwe.
Czas działania: 6 godzin |
- | Promocja |
- | Promocja |
- | Promocja |
Gryffindor |
25% |
Klasa VI |
16 lat |
b. ubogi |
? |
Pióra: 108
45 PF
Eliksiry dla zaawansowanych o dziwo
+3 pkt Eliksirów
10 PF
Miedziana waga z odważnikami wcale nie kradzione
+1 do Eliksirów
15 PF
Zestaw szklanych fiolek to też
+1 do Eliksirów
suma: 70
done
Slytherin |
75% |
Klasa VI |
16 lat |
średni |
Bi |
Pióra: 162
15 PF
Śródziemnomorskie magiczne rośliny wodne i ich właściwości
+1 pkt Zielarstwa
30 PF
Mięsożerne drzewa świata
+2 pkt Zielarstwa
45 PF
Tysiąc magicznych ziół i grzybów
+3 pkt Zielarstwa
15 PF
Rękawice na zajęcia Zielarstwa
+1 do Zielarstwa
30 PF
Teoria magii
+2 pkt Zaklęć
30 PF
Praktyczna obrona przed Czarną Magią
+2 pkt OPCM
suma: 165
done
Ravenclaw |
75% |
Klasa VI |
16 lat |
średni |
Bi |
Pióra: 62
45 PF
Teoria obrony magicznej
+3 pkt Zaklęć
30 PF
Teoria magii
+2 pkt Zaklęć
15 PF
Ciemne moce: Poradnik samoobrony
+1 pkt Zaklęć
suma: 90 PF
done
Slytherin |
100% |
Klasa VI |
16 |
b. bogaty |
Hetero |
Pióra: 26
Poproszę <3
Teoria magii (30p)
+2 pkt Zaklęć
done
“Je peux résister à tout, sauf à la tentation”.
Ravenclaw |
50% |
Klasa VII |
19 |
średni |
Hetero |
Pióra: 17
"Teoria magii" (+2 pkt Zaklęć)
30PF
done
Gryffindor |
50% |
Klasa VI |
16 |
średni |
|
Pióra: 31
"Teoria magii" (+2 pkt Zaklęć)
za 30 Piór
done
Gryffindor |
50% |
Klasa VI |
16 |
średni |
Hetero |
Pióra: 82
Kupuję +4pkt do wybranej umiejętności (80PF)
done
Ravenclaw |
50% |
Klasa VII |
17 lat |
zamożny |
Homo |
Pióra: 120
45 PF
Eliksiry dla zaawansowanych
+3 pkt Eliksirów
done
Ravenclaw |
50% |
Klasa VI |
16 lat |
średni |
Homo |
Pióra: 0
10 PF Miedziana waga z odważnikami
30 PF Zestaw kryształowych fiolek
30 PF "Magiczne wzory i napoje"
______
70 PF / +5 do Eliksirów
30 PF Teoria magii / +2 do Zaklęć
______
Suma: 100 PF
done
Gryffindor |
25% |
Klasa VII |
17 lat |
ubogi |
Bi |
Pióra: 240
15 PF - Ciemne moce: Poradnik samoobrony
+1 pkt Zaklęć
done
Gryffindor |
50% |
Klasa VI |
16 |
średni |
Hetero |
Pióra: 82
Dzień dobry, ja tutaj solidne zakupy czynię:
- Podstawy medytacji: wdech i wydech - 15PF
- Medytacja: ciało i umysł - 30PF
- +2pkt umiejętności - 40PF
Razem 85PF
done
Gryffindor |
0% |
Klasa VII |
17 |
średni |
Hetero |
Pióra: 43
Budżet skromny, to i zakupy niewielkie, ale umiejętności bobasa przerażają ?.
15 PF
Ciemne moce: Poradnik samoobrony
+1 pkt Zaklęć
EDIT:
skoro nie jest wpisane, to poproszę jeszcze to:
15 PF
Podstawy medytacji: wdech i wydech
+1 pkt Skupienia
łącznie 30 PF
03/05/2022 done:
Ze względu na przeoczenie zostałaś rozliczona strasznie późno - w związku z tym otrzymałaś na swój zakup 10 Piór rabatu. Przepraszam i następnym razem postaramy się działać szybciej!
Hufflepuff |
75% |
Klasa V |
15 lat |
średni |
? |
Pióra: 135
30 PF Sennik
+2 pkt Wróżbiarstwa
45 PF Teoria obrony magicznej
+3 pkt Zaklęć
30 PF Jak pozbyć się upiora
+2 pkt OPCM
45 PF Natychmiastowa transmutacja
+3 pkt Transmutacji
45 PF Eliksiry dla zaawansowanych
+3 pkt Eliksirów
30 PF Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć
+2 pkt ONMS
suma: 225 PF
done
Ravenclaw |
75% |
Klasa V |
15 lat |
średni |
Bi |
Pióra: 84
Dzień dobry, poproszę książeczki:
15 PF Brytyjskie i irlandzkie drużyny Quidditcha +1 pkt Latania
15 PF Demaskowanie przyszłości +1 pkt Wróżbiarstwa
Łącznie: 30 PF
Z góry dziękuję!
done
Ravenclaw |
50% |
Klasa V |
15 lat |
średni |
? |
Pióra: 166
45 PF Eliksiry dla zaawansowanych
+3 pkt Eliksirów
45 PF Natychmiastowa transmutacja
+3 pkt Transmutacji
45 PF Teoria obrony magicznej
+3 pkt Zaklęć
suma: 135
done
Gryffindor |
100% |
Klasa VII |
17 lat |
bogaty |
Bi |
Pióra: 155
30 PF Jak pozbyć się upiora
+2 pkt OPCM
30 PF Praktyczna obrona przed Czarną Magią
+2 pkt OPCM
45 PF Natychmiastowa transmutacja
+3 pkt Transmutacji
30 PF Jak Transmutacja może ocalić człowieka
+2 pkt Transmutacji
45 PF Teoria obrony magicznej
+3 pkt Zaklęć
30 PF Teoria magii
+2 pkt Zaklęć
45 PF Tysiąc magicznych ziół i grzybów
+3 pkt Zielarstwa
30 PF Mięsożerne drzewa świata
+2 pkt Zielarstwa
15 PF Śródziemnomorskie magiczne rośliny wodne i ich właściwości
+1 pkt Zielarstwa
suma: 300
done
15 PF Przypominiajka
+1 do Pamięci
30 PF Teoria magii
+2 pkt Zaklęć
suma: 45 PF
done
Ravenclaw |
75% |
Klasa V |
15 lat |
średni |
Bi |
Pióra: 84
Dzień dobry, spełniam swoje marzenia i chcę poprosić o:
40 PF Syberyjska Strzała (+1 do Latania)
Rozliczone - brak pobranych Piór za poważną zwłokę z Naszej strony :c
Ravenclaw |
75% |
Klasa VI |
16 |
średni |
Hetero |
Pióra: 111
Kupuję:
Medytacja: ciało i umysł (+2 pkt Skupienie)
30PF
Jak pozbyć się upiora (+2 pkt OPCM)
30PF
SUMA: 60PF
rozliczone
|